quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:09 schreef Kindervriend het volgende:
Jong vuilak toen ik gisteren in de zon sting vond ik het echt wel hendig lekker!
Dus tjeh, wtf bbq!
Ja, 't is verdomme altijd raak met dat MSN van jou. Al eens gehoord van Web Messenger?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Niet echt. Mijn msn is trouwens kaduuk, ik zeg het maar even.
Yep, kut-MSN.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:15 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ja, 't is verdomme altijd raak met dat MSN van jou. Al eens gehoord van Web Messenger?
Hoe gaat ie verder? Rampeneer je nog steeds dagelijks door de vleesfabriek? Zal wel relaxed zijn geweest tijdens die hete dagen... Ik heb zelf een paar jaar gewerkt in een vrieshuis waar het dus echt 22 onder nul was. Ook lekker in de zomer.
EG WEOL!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:15 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Mensen dat zeuren dat de zon schijnt?
Heul niet mén
Whehe, ja bij ons waren de mensen met bril ook altijd pwnd wie unne n00b als ze even de cel uitgingen en door een warmer gedeelte reden met hun BT.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Yep, kut-MSN.Web MSN doe ik zo nu en dan, maar dan moet ik zo opletten dat ik het venstertje niet sluit enzo. Het is deze week bouwvak denk ik, ik ben niet opgeroepen, maar anders sta ik trouw jullie snitzeltjes in te pakken hoor! Echt koud is het daar niet, in mijn overall naast de lopende band is het nog zweten zelfs. 22 onder nul is niet relaxed. Dat heb ik wel gemerkt in de vriescellen. Mijn bril besloeg steeds als ik terugkwam, dus dat heb ik als excuus gebruikt.
Met jou alles goed kerel? Nog vakantieplannen?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:17 schreef Mr_Ban het volgende:
AAAAAUUUUUWWWW Ho-er, tis weer verrekte warrem vandaag... PFFF wou dat ik op de Noordpool woonde
Teeeeeeeeeering
CHIPSZAK! Hoe is het met Sebasser?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Daar sluit ik mij bij aan
zon![]()
Benauwdheid
Goed hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:51 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
CHIPSZAK! Hoe is het met Sebasser?
Omdat je zo'n hitsig konijn bent! We weten donders goed hoe jij bent! Zij niet denk ik.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom ging iedereen daar van uit toen ik zei dat ik naar der toeging
Komt ze dan nog wel achterquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:26 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Omdat je zo'n hitsig konijn bent! We weten donders goed hoe jij bent! Zij niet denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |