Zo klinkt het mij wel in de orenquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Relaties die eindigen met posts in een fobo
Daar begrijp ik ook totaal niets van. Juist alles uit de kast halen wat je hebt en enthousiast overkomen. Dan kan je later altijd nog wel wat beperkingen besprekenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit was toch dat bedrijf waar de moeder van de kennis van de buurman van de bakker had gezegd dat dit nogal een apart bedrijf was? Kwam het in dat opzicht wel overeen met hetgeen je erover hebt gehoord?
Waarom zou je overigens verzwijgen dat je een rijbewijs hebt, als je er één hebt. Als ze jou een aanbieding doen, dan heb je altijd nog de mogelijkheid om 'nee' te zeggen.
Ne... Tegenwoordig communiceren we via mail...quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als het maar niet doorgaat/eindigt met posts!
Er zij stelletjes die heel wat ranziger details in fobo's hebben besproken. Vooral goed leesvoer op regenachtige zondagmiddagenquote:
jij houdt van ranzig leesvoer?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Er zij stelletjes die heel wat ranziger details in fobo's hebben besproken. Vooral goed leesvoer op regenachtige zondagmiddagen![]()
Dat het je wat kan schelen vind ik wel opmerkelijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Er zij stelletjes die heel wat ranziger details in fobo's hebben besproken. Vooral goed leesvoer op regenachtige zondagmiddagen![]()
Dat zijn momenten dat je je eens moet realiseren dat de kwaliteit van je eigen leven niet mag afhangen van de drama's van anderen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee niet doen! Stel je voor dat een bedrijf in je geinteresseerd raakt en verder wil pratenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar begrijp ik ook totaal niets van. Juist alles uit de kast halen wat je hebt en enthousiast overkomen. Dan kan je later altijd nog wel wat beperkingen bespreken![]()
Ohja sorry, je kan beter de boel verrot schelden dan heb je nog langer vakantiequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee niet doen! Stel je voor dat een bedrijf in je geinteresseerd raakt en verder wil praten
auwquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn momenten dat je je eens moet realiseren dat de kwaliteit van je eigen leven niet mag afhangen van de drama's van anderen...
Doet geen pijn hoorquote:
De waarheid is hard!quote:
Ja, dat bedrijf was het. Ik kon er moeilijk hoogte van krijgen. Ze bleven er zeer vaag over. Toch zag het eruit als een net bedrijf.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit was toch dat bedrijf waar de moeder van de kennis van de buurman van de bakker had gezegd dat dit nogal een apart bedrijf was? Kwam het in dat opzicht wel overeen met hetgeen je erover hebt gehoord?
Waarom zou je overigens verzwijgen dat je een rijbewijs hebt, als je er één hebt. Als ze jou een aanbieding doen, dan heb je altijd nog de mogelijkheid om 'nee' te zeggen.
Fok is vermaak. Dat mensen dergelijke drama's publiekelijk ten toon willen spreiden is hun probleem, niet het mijne.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn momenten dat je je eens moet realiseren dat de kwaliteit van je eigen leven niet mag afhangen van de drama's van anderen...
Je zal een schat van een meid/vrouw zijn maar je komt ontzettend truttig op me over zeg... Kom op, laat eens van je horen. Actie en niet zo miepen.... je kan toch wel naar Amsterdam rijden als dat zou moeten... the horror zegquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:20 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, dat bedrijf was het. Ik kon er moeilijk hoogte van krijgen. Ze bleven er zeer vaag over. Toch zag het eruit als een net bedrijf.
Ik raakte een beetje in paniek geloof ik. Ik wil niet aangenomen worden omdat ik een rijbewijs heb, en dat ik dan de eerste de beste werkdag naar Amsterdam moet rijden, en dat ik dat dan écht niet wil / kan. En ik was sowieso heel erg gaar van het gesprek...
Er zijn meestal smeerseltjes tegen de pijnquote:
Waarom zou je niet naar Amsterdam willen rijden?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:20 schreef _Arual_ het volgende:
Ik raakte een beetje in paniek geloof ik. Ik wil niet aangenomen worden omdat ik een rijbewijs heb, en dat ik dan de eerste de beste werkdag naar Amsterdam moet rijden, en dat ik dat dan écht niet wil / kan. En ik was sowieso heel erg gaar van het gesprek...
Sorry van de laatste keerquote:
Je geeft natuurlijk een korte samenvatting van het gesprek weer. Als je echt bezwaar hebt tegen het rijden van lange afstanden op regelmatige basis, dan moet je dat gewoon kunnen aangeven. Beide partijen zijn tenslotte gebaat bij de waarheid. Blijkbaar weet je voor jezelf prima wat je wil. Die zekerheid moet je uitstralen. (scoor je meteen punten op het assertiviteitsvlak)quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:20 schreef _Arual_ het volgende:
oog om oog, zeg ik dan maarquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:22 schreef webspider het volgende:
[..]
Er zijn meestal smeerseltjes tegen de pijn![]()
Natuurlijk, mail en de bekende messengers.. En oh skype zit ook in het rijtjequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ne... Tegenwoordig communiceren we via mail...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |