Graag ernaar kijken en gedwongen worden te kijken zijn 2 verschillende dingen. Ik ga niet naar de grond lopen kijken en als iemand me passeert om vervolgens flink die piercing naar buiten te halen, dan valt het wel op ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:37 schreef Hayley het volgende:
Ik heb er ook een gehad maar het plezier ervan hield ik binnenshuis, ging er niet mee lopen pronken.
Heb m nu niet meer btw.
Maar inderdaad bijna alle breezers hebben er wel een tegenwoordig.
Maar blijkbaar kijk je graag naar breezers met hun tongpiercingkje !
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:47 schreef AntonDingeman het volgende:
Dat is nog niets. Laatst zat een meisje tegenover me in de trein die d'r klitpiercing liet zien.
Gelukkig heb jij koO aan het eind van je nick en getuigd dat van grootse bier-drink-fokker-status.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:33 schreef DamzkoO het volgende:
Voor die BrEeZaHh-sletjes is het tegenwoordig een hype om met hun tongpiercingetje te lopen pronken. Eerst de hele tijd hun mondje netjes dicht en dan zodra ze iemand voorbij lopen ff ordinair naar buiten duwen die tong om het "ff" te laten zien![]()
Laten we het daarop houden jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:54 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij koO aan het eind van je nick en getuigd dat van grootse bier-drink-fokker-status.![]()
Je bent zeker bang voor een naald he?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
Piercings en tattoo's zijn zoooooo 90's.![]()
Nee hoor, had vroegah neusring en heb toen wel degelijk tattoo overwogen maar is er nooit van gekomen. Ben ik nu achteraf wel blij om, word ik in het zwembad in ieder geval niet voor kamper aangezien.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:02 schreef remco7182 het volgende:
[..]
Je bent zeker bang voor een naald he?![]()
![]()
Hierwordt je in elk geval wel aangezien voor een kamper....(althans een dom lomp iemand.Kleine correctie, want veel kampers zullen minder bevooroordeeld,dom en lomp zijn als jij )quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee hoor, had vroegah neusring en heb toen wel degelijk tattoo overwogen maar is er nooit van gekomen. Ben ik nu achteraf wel blij om, word ik in het zwembad in ieder geval niet voor kamper aangezien.
neusringquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee hoor, had vroegah neusring en heb toen wel degelijk tattoo overwogen maar is er nooit van gekomen. Ben ik nu achteraf wel blij om, word ik in het zwembad in ieder geval niet voor kamper aangezien.
Ik heb er ook 1, maar ik ga er niet mee lopen pronken idd, veel mensen weten ook niet dat ik er 1 hebquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:37 schreef Hayley het volgende:
Ik heb er ook een gehad maar het plezier ervan hield ik binnenshuis, ging er niet mee lopen pronken.
Heb m nu niet meer btw.
Maar inderdaad bijna alle breezers hebben er wel een tegenwoordig.
Maar blijkbaar kijk je graag naar breezers met hun tongpiercingkje !
Wtf is er mis met een tattoo???quote:
Tattoos zijn zooooooooo lelijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wtf is er mis met een tattoo???![]()
Meestal ziet het er niet uit.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wtf is er mis met een tattoo???![]()
Die standaard versies over het algemeen wel ja, maar sommige vind ik wel mooi...quote:
uitzondering, regels, bevestigen enzoquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die standaard versies over het algemeen wel ja, maar sommige vind ik wel mooi...
ja daar hebben we nu dus een apart forum voor he, dit soort banalerijquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:56 schreef HostiMeister het volgende:
niets mis met tongpiercings bij kleine meisjes...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |