abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181281
QN blijft aan het kwakkelen
Nu schijnen de routers weer om zeep te zijn,
Ze verzinnen iederekeer wel wat!!!!
Omdat ze hun beloften niet kunnen waarmaken.
Ik hoop dat ADSL snel hier beschikbaar is,
zodra er een betere optie is ben ik weg bij het zwaar tegenvallende ENECO kabelgebeuren.
Greetz Medion
  Admin zaterdag 23 oktober 1999 @ 14:13:00 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_181282
Het begint inderdaad weer aardig de verkeerde kant op te gaan bij Eneco/Quicknet.
De hele week is het al aankwakkelen en op de meest ongeschikte momenten (alsof ze 't erom doen !) valt gewoon de complete verbinding weg of is er weer 's een router gaar zodat alleen de site van quicknet ZELF nog te bezoeken is. Misschien doen ze 't wel expres om meer hits op hun site te krijgen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 24 oktober 1999 @ 11:52:00 #3
20 roadrunner
vraag vaag blaag maag traag
pi_181283
ik blij dat ik kabel heb
BLUP blup ik ben een vis. kijk maar naam ijn sterrenbeeld
pi_181284
bART rulez
pi_181285
Voor diegenen die het nog niet gezien hebben op de Quicknot site (onderdeel service)..

a.s. maandag 25 oktober wordt er onderhoud gepleegd aan het eneco/quicknet netwerk. Dit kan storingen tot gevolg hebben in de volgende straten (maar quicknet/eneco kennende heel rotterdam):
Benedenrijweg, Benedenstraat, Beverwaardseweg, Blancefloerstraat, Bovenstraat, Brandaanstraat,
Cadetstraat, Cantecleerpad, Contenderstraat, Cranendonckweg, Dierenstraat, Dijkmeesterpad,
Dijkwachtsingel, Elegastpad, Ferguutpad, Finjolstraat, Gaardermeesterweg, Grazeweitje,
Griseldestraat, Hannekemaaierweg, Ingelandpad, Kameraarstraat, Kasteelweg, Kolibristraat,
Koninginneweg, Koubristraat, Lanceloetpad, Merlijnpad, Nijswillerpad, Percevalweg,
Poldermeesterstraat, Regenboogkade, Reinoutpad, Roelantweg, Sluismeesterstraat, Saladijnpad,
Soetentytstraat, Tempeststraat, Torecpad, Tornadostraat, Tristanweg, Turpijnpad, Vegastraat, Vier
Heemskerkstraat, Waleweinpad, IJsselmondsehoofd.

Hoef je in ieder geval geen bezoekje meer te brengen aan quicknot!

Admin zondag 24 oktober 1999 @ 14:07:00 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_181286
Hoera !! Ik zit er NIET bij !
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 24 oktober 1999 @ 14:56:00 #7
1171 deedz
Is it really?
pi_181287
Ik had een droom vannacht....
Ik droomde dat als ik m'n compie aandeed er direct internet was... en niet zomaar internet, nee, snel internet, heel erg quick.
Ik ging wat downloaden met 500 k! o vreugde!
Er werd aangebeld... toen ik opendeed stonden er 10 mannen in eneco kleding me toe te zingen... toen werd ik badend in het zweet wakker....
Humanity has the stars in its future, and that future is too important to be lost under the burden of juvenile folly and ignorant superstition. - Isaac Asimov
pi_181288
Ook ik heb grote shit met QN gehad. Maar ik heb persoonlijk wel goeie ervaringen met Eneco. Eneco reageert tenminste op je telefoontjes en dat doet QN niet.

Ik las na een week van rottigheid laatst iets in de volgende trant:

Vrijdagmiddag 14:00:

We hopen dat we het een en ander om 17:00 aan de praat hebben, mocht dit niet het geval zijn dan proberen we maandag verder.

Hier kreeg ik wel even de kriebels van. Een beetje IT bedrijf heeft altijd mensen op afroep of aanwezig om shit op te vangen.

Is het mischien een idee om een threat Gezeik met providers op te zetten. Een soort van Netridder.

Sorry Jaap maar de Cowboys heersen echt niet meer...
pi_181289
ik zit bij Chello Eindhoven en hier is het ook nog dikke bagger , ik denk dat ze allemaal moeite hebben met nieuwe techniek.(en tekort aan goeie it-ers)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')