Damn, al 23:15... ook al zo'n dagelijks gebeurenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
weer 23:10, man dat gebeurt me nou elke dag![]()
Nou, gisteren anders niet hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
weer 23:10, man dat gebeurt me nou elke dag![]()
en dan ben je doodquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:19 schreef RedRoses het volgende:
En dan slapen en dan wakker worden en dan werken en dan eten en dan vervelen en beetje poetsen en met vrienden afspreken en dan slapen en dan wakker worden en dan werken en dan........
What a life..
Life's goodquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:19 schreef RedRoses het volgende:
En dan slapen neuken en dan wakker worden en neuken en dan werken en neuken en dan eten en neuken en dan vervelen en neuken en beetje poetsen en neuken en met vrienden afspreken en neuken en dan neuken en slapen en dan wakker worden en neuken en dan werken en neuken en dan........
What a life..
whahahaquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:12 schreef Playdoh het volgende:
sesamstraat is afgelopen ?
Dude je beschrijft preceis mijn leven de afgelopen 3 weken, alleen het bier mist nogquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:19 schreef RedRoses het volgende:
En dan slapen en dan wakker worden en dan werken en dan eten en dan vervelen en beetje poetsen en met vrienden afspreken en dan slapen en dan wakker worden en dan werken en dan........
What a life..
quote:
Waar de fuck heb je het over.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zou je ook niet zeggem als je in frappel foo kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |