abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40736700
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 10:34 schreef Omkron het volgende:
Future sound of london - Papua new guinea

Die wil ik hebben, en daar geef ik ¤5,- voor.
sry, gaat mee met de hele set
pi_40738232
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 10:34 schreef Omkron het volgende:
Future sound of london - Papua new guinea

Die wil ik hebben, en daar geef ik ¤5,- voor.
kijk op discogs.com
daar staan er vast een aantal te koop.
Nee, de mijne krijg je ook niet
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_40741659
en verkocht
pi_40741871
aan Tim?
pi_40742822
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:52 schreef ijsmeis het volgende:
aan Tim?
yup
pi_41653358
*schop*

Zou je misschien je mail even kunnen bekijken en beantwoorden?

Bij voorbaat dank.
pi_41698758
*nog een schop*

Ik zie dat je online bent geweest maar ik zie nog steeds geen mail .

Gaarne even terugmailen dus!
pi_41775492
Jeetje, alweer online geweest en weer negeer je de boel !
pi_41791332
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:35 schreef ijsmeis het volgende:
Jeetje, alweer online geweest en weer negeer je de boel !
Lieve schat, er zijn zooooveel DJ sets te koop, jij als hardstyle liefhebster moet dat toch weten, kijk eens rond op Partyflock of Marktplaats
(Y)
pi_41791978
quote:
Op donderdag 14 september 2006 04:07 schreef chiren het volgende:

[..]

Lieve schat, er zijn zooooveel DJ sets te koop, jij als hardstyle liefhebster moet dat toch weten, kijk eens rond op Partyflock of Marktplaats
Lieve schat, kijk eens hier: [V&A] ERVARINGEN
pi_41805722
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:54 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Lieve schat, kijk eens hier: [V&A] ERVARINGEN
Mnah sorry hoor, maar:

1) 2e hands tafels hebben bijna nooit een onbeschadigde stofkap
2) Waar heb je een handleiding voor nodig? De tafels wijzen voor zich en als er 1 mengpaneel geen handleiding benodigt is het de Gemini PS626i wel, meer dan volumeschuiven en low-, mid- en highknoppen zitten er niet op.
3) Als je zelf een voedingskabel hebt, wat is dan het probleem?
4) Als je zelf die spullen ben wezen afhalen, had je toch kunnen beslissen of je het zooitje wel of niet nam? Dat er dingen missen of niet naar wens zijn had je eerder moeten zien, had je alles kunnen afblazen
(Y)
pi_41805834
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef chiren het volgende:

[..]

Mnah sorry hoor, maar:

1) 2e hands tafels hebben bijna nooit een onbeschadigde stofkap
2) Waar heb je een handleiding voor nodig? De tafels wijzen voor zich en als er 1 mengpaneel geen handleiding benodigt is het de Gemini PS626i wel, meer dan volumeschuiven en low-, mid- en highknoppen zitten er niet op.
3) Als je zelf een voedingskabel hebt, wat is dan het probleem?
4) Als je zelf die spullen ben wezen afhalen, had je toch kunnen beslissen of je het zooitje wel of niet nam? Dat er dingen missen of niet naar wens zijn had je eerder moeten zien, had je alles kunnen afblazen
1) Dan nog had ie dat even moet melden imho.
2) We hebben er geen verstand van een handleiding is dan toch een fijn iets om achter de hand te hebben.
3) Dat er duidelijk in de OP staat dat alles erbij zit. Er zou er dus een bij moeten zitten.
4) Juist, dat hadden we kunnen beslissen, dat staat ook duidelijk in mijn post waarvan ik je het linkje gaf. Maar dan vind ik dat ik nog wel mag klagen over het feit dat ie constant zei dat ie het zou opsturen, wat ie dus niet kon. Zet dat dan ook niet in je topic, zeg dan meteen dat het niet kan. 2 weken op je spullen wachten is niet netjes, zeker niet als hij het geld dus al 2 weken heeft.

Het is gewoon niet netjes gegaan imho. Nu al helemaal niet als ie niet eens op zijn mail wil reageren.
pi_41805954
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:06 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

1) Dan nog had ie dat even moet melden imho.
2) We hebben er geen verstand van een handleiding is dan toch een fijn iets om achter de hand te hebben.
3) Dat er duidelijk in de OP staat dat alles erbij zit. Er zou er dus een bij moeten zitten.
4) Juist, dat hadden we kunnen beslissen, dat staat ook duidelijk in mijn post waarvan ik je het linkje gaf. Maar dan vind ik dat ik nog wel mag klagen over het feit dat ie constant zei dat ie het zou opsturen, wat ie dus niet kon. Zet dat dan ook niet in je topic, zeg dan meteen dat het niet kan. 2 weken op je spullen wachten is niet netjes, zeker niet als hij het geld dus al 2 weken heeft.

Het is gewoon niet netjes gegaan imho. Nu al helemaal niet als ie niet eens op zijn mail wil reageren.
True, manier van communiceren en afhandeling kan netter ja, geef ik je gelijk in.
(Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')