AEG= ook electrolux.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:02 schreef broodje_poep het volgende:
Ik heb een Electrolux en die heb ik 2e hands gekocht en doet het al meer dan 3 jaar echt perfect. Misschien ook een merk om naar te kijken dus.
Electrolux is dus een beetje zoals Aristona van Philps? Goed spul met een minder bekene naam erop?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:03 schreef manhattan het volgende:
AEG= ook electrolux.
Ik hoef ook geen toeters en bellen erop, moet gewoon wassen dat krengquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ignis is van Whirlpool. Net als Bauknecht. Niet dat dat ook maar iets zegt over de kwaliteit, maar goed.
voor max 500 zou ik persoonlijk een Marijnen of een Elextrolux aanraden, goeie ervaringen mee.
Evt een goedkope Bosch/Siemens, maar dan heb je meestal wel een heel basic apparaat in die prijsklasses.
Wehkamp is wel een goede bron qua prijzen. Hier in de winkel waren ze duurder dan bij de Wehkamp zelfsquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie bijvoorbeeld bij Wehkamp een Indesit (1200 toeren) voor 329 euro, en een Miele (1200 toeren) voor 899 euro.
Een wel erg groot verschil.
En waarom dan wel? Hoelang heeft u die al meneer Elcastel?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:06 schreef elcastel het volgende:
AEG !
Nee, electrolux is een van de grootste producenten van witgoed. In andere landen is het merk wat bekender als hier. Electrolux is volgens mij ook niet goedkoop.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:05 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Electrolux is dus een beetje zoals Aristona van Philps? Goed spul met een minder bekene naam erop?
Zolang je je niet laat verleiden tot afbetalingsconstructies met 20 procent rente hebben ze gewoon scherpe prijzen idd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:07 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Wehkamp is wel een goede bron qua prijzen. Hier in de winkel waren ze duurder dan bij de Wehkamp zelfs![]()
We hebben dus nu ook een droger van de Wehkamp en verlengde garantie van 5 jaar aan huis. Dat is wel zo handig aangezien wij geen auto hebben.
Ja, vergeet vooral even de kwaliteit van de onderdelen, de softcare trommel van de Miele, het feit dat de Miele veel stiller is, schoner wast, langer meegaat en zelfs de mogelijkheid biedt om tegen betaling 10! jaar garantie te krijgen, dan lijkt die factor 2,7 heel wat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zolang je je niet laat verleiden tot afbetalingsconstructies met 20 procent rente hebben ze gewoon scherpe prijzen idd.
En lekker snel thuisbezorgd.![]()
Mijn post was ook bedoeld om het enorme prijsverschil aan te geven.
Indesit is dus 2,7 keer zo goedkoop, mèt hetzelfde toerental.
Daar ben ik nu aan het kijken, maar blijft lastig om een beslissing te nemen.... moet ook snel bezorgd kunnen worden, moet volgende week dinsdag op vakantie en de was moet dus nog gedaan worden!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:27 schreef misterDre het volgende:
Heb je hier al gekeken?
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/product/wasmachine.htm
25 jaar,quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:01 schreef tnimble het volgende:
Wij hebben (naja mijn ouders en ik) zo'n 25 jaar gedaan met een electrolux (zit tegenwoordig in de AEG groep) Daarna hebben we een Candy gekocht omdat dat zo goedkoop was. die staat er nu zo'n 10 jaar, maakt kabaal, trommel draait niet goed omdat er veren van de achterkant los zjin gesprongen (maar dat is recent), dat ding lekt aan de voorkant, al zeker tig keer problemen gehad met het filter en losse slangen binnenin, de pomp was na een jaar al aan vervanging toe, de was komt er kledder nat uit uit na centrigugeren, hij wast niet goed schoon, op de kreukvrij stand komt het er gewoon best wel gekeukt uit, en hij laat waspoeder en vloeibaar wasmiddel achter in de was en last but not least hij vreet stroom en water. Die electrolux was niet kapot maar gewoon oud en een nieuwe zou beter moeten zijn. Not.
Vriend heeft een AEG lavamat wast perfect schoon, je hoot bijna niet dat ie aan staat, hoef je niet waterpas te stellen doet die machine zelf, geen waspoeder/middel resten, komt er bij de meeste dingen kreukvrij uit en is bijna strijkdroog, verbruikt bijna de helft aan water en stroom.
Ik weet welke er komt ipv die rot bak van een candy.
Heb ik ook ooit eens gedaan, het advies van de consumentenbond opgevolgt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:45 schreef Rottdog het volgende:
Hier helaas ook een overleden wasmachine ben dus even gaan oriënteren op het internet en heb voor mezelf de keuze gemaakt om te gaan voor de
Indesit WI142 , beste koop 2005 volgens de consumentengids.
Energieklasse A
Wasresultaat A
Droogresultaat B
De prijs ligt tussen de ¤ 267 en 379.
Een Indesit, ariston of Nordland geeft vaak al na twee jaar de geest. En guess what: net buiten de garantietermijn. Dat betekend dus weer 100 euro voorrijd-kosten, drie dagen niet kunnen wassen en 40 euro voor een onderdeel. Oh ja, en het kost je ook nog eens een hoop gestress en een halve werkdag.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:20 schreef OnlineGokker het volgende:
Gewoon een simpele goedkope. Over 10 jaar heb je misschien 4 kinderen en stel je andere eisen aan een wasmachine
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |