Als je een brief stuurt krijg je waarschijnlijk 5 dozen terug van magnumquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:52 schreef wolferl het volgende:
Hm ja lekker hoor, zoeen lekkere dik maker met dit weer.
Ik open die verpakking van de Magnum Almond, neem er een hap van.
WTFOMFG
Een Fukking houtsplinter vermomd als nootje.
Nu heb ik GVD een angst voor Almonds.
Dank je OLA voor het traumatiseren van mijn leven.
![]()
Dude waar haal je het ijsje vandaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat lul jij, ben je dronken ofsow.
Dat stuk hout zat in mijn ijs, niet in de verpakking.![]()
vroegah, toen waren ze gvd f2,50 in de winkel. als 6-jarige kon je een raket kopen voor een kwartjequote:Op woensdag 26 juli 2006 20:54 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Die dingen zijn 2 euro per stuk in een pretpark
die met 2 stokjes die je uit elkaar kan trekken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:02 schreef thedude0 het volgende:
die ene merkloze waterijsjes zijn veel lekkerder.
alle waterijsjes zijn lekkerquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:09 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
die met 2 stokjes die je uit elkaar kan trekken?
Ik haal een 3+1 Magnum Almond pak bij de plaatselijke Supermarkt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:59 schreef Urvin het volgende:
[..]
Dude waar haal je het ijsje vandaan
Juist...
instant karma....quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:12 schreef wolferl het volgende:
Ik gooi het plastic omhulseltje op de grond (tja ben toch alleen thuis).
Aaaaahh GVD WTFWTFWFFFFtT !!!1111!!!111Wtf $#%#$%#
Whehe dat stukje hout is zo in je cranium doorgedrongen, nietwaar?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:12 schreef wolferl het volgende:
Jij bent echt zo iemand die als ie een game koopt en de game is kadoek. Dat jij dan alleen het hoesje nieuw wil krijgen, omdat hij toch in het hoesje zat.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:35 schreef Nega het volgende:
Of het was een oud stukje pinda, dat ver'hout' was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |