Man, ik heb eerst een uur en vijf kwartier stil gestaan in een weiland met die klotetrein! Daardoor kon ik hier nooit op tijd meer zijn.quote:
Ik zit niet thuis.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ovidius, je had nog details?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Man, ik heb eerst een uur en vijf kwartier stil gestaan in een weiland met die klotetrein! Daardoor kon ik hier nooit op tijd meer zijn.![]()
Die R&P-meets op de spoorrails moeten ze toch echt eens gaan verbieden!![]()
![]()
Als je mij de foto's levert, dan kan ik wel wat proberenquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:17 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik zit niet thuis.![]()
Maar ik heb dus een foto waar ik met een zonnebril of zo opsta, en daar moet er een Amerikaanse vlag op de achtergrond komen.![]()
[afbeelding]
Die afbeelding moet zowat nagemaakt worden.![]()
Naja, als je op reis bent, dan vraag ik het wel daarna. Zo dringend is het allemaal niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je mij de foto's levert, dan kan ik wel wat proberen.
Kan allemaal, ik ben vandaag nog thuisquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:20 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Naja, als je op reis bent, dan vraag ik het wel daarna. Zo dringend is het allemaal niet.![]()
Hebben we dan EINDELIJK rust?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan allemaal, ik ben vandaag nog thuis, en daarna is het een week genieten voor jullie
, en dan breekt de hel weer los
.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:17 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik zit niet thuis.![]()
Maar ik heb dus een foto waar ik met een zonnebril of zo opsta, en daar moet er een Amerikaanse vlag op de achtergrond komen.![]()
[afbeelding]
Rena.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:37 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Erik weg, Bupatih weg, Ovidius weg.
BUpa gaat pas vrijdag wegquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:37 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ruimt lekker op!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:37 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Komt het er dan zo uit te zien?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:17 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik zit niet thuis.![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:52 schreef Ovidius het volgende:
Bupatih, goede zet met zo te zeggen van: ik ga morgen op reis! Terwijl je eigenlijk pas maandag vertrekt!
! Maar dan post je alleen met Ovi, en dan denkt iedereen van "Lmao, dat zij zó geen kloons!
" En dan jij in je bedje van: "Whehe, du biss gepwneddd.
"
Welk boek?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:47 schreef Bupatih het volgende:
Dizer!
Ik hoorde zonet *plof*
En toen wist ik: Het Boek is gearriveerd!
Wat heb je een mooi handschrift by the way. Whehehe.[afbeelding]
Maar nogmaals:
BEDANKT!
Andy Kaufman Revealed: Best Friend Tells All by Bob Zmudaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |