quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:25 schreef Ovidius het volgende:
? ? ?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OMG!!!! Je bent zwanger!![]()
Gefeliciteerd, man!![]()
Je gaat het kind toch wel Jim noemen, hè?Of Kristin, als het een meisje wordt.
Pfff, als Arnold Schwarzenegger het kan, kan onze Dizer het helemaal!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer kán helemaal niet zwanger zijn.
Jij hebt Junior nooit gezien?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
GMTA!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, als Arnold Schwarzenegger het kan, kan onze Dizer het helemaal!
Hoe ga jij later aan kinderen geraken, denk je? Tuurlijk kan dat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Jawel, kutfilm.quote:
Ja, dat hoorde je goed!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:07 schreef Tania18 het volgende:
Hoorde ik Jim?
Ik wil 30 gigi's per maand!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:07 schreef Ovidius het volgende:
Wat download je nu? of heb je als laatste gedownload?
Ik word zo jaloers van dat topic. Met hun 30 gigs die ze aan het downloaden zijn.![]()
Ik mag 30 gig per drie maanden, wtf.![]()
Ik moest zowaar lachenquote:
Tief op met je grapjes! Ik wil ook eens alle fims zien die ik maar wil zien. Zonder te betalen, uiteraard.quote:
In fucking Afrika kunnen ze helemaal geen films kijken!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:13 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Tief op met je grapjes! Ik wil ook eens alle fims zien die ik maar wil zien. Zonder te betalen, uiteraard.![]()
Met die van mijn had hb al kennis gemaakt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:13 schreef Bupatih het volgende:
Ik zal mijn lelijke handschrift trouwens even inscannen.
En tóch heb jij het nóg beter dan ik.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In fucking Afrika kunnen ze helemaal geen films kijken!Daar kunnen ze, als ze geluk hebben, op zo'n goedkoop, speciaal voor hen aangepast laptopje van 3 euro en een knikker computeren!
En daarop leren ze dan Engels, zodat wij, stinkende, kapitalistische Westerlingen, ze kunnen uitbuiten en kunnen meenemen naar onze goedkope, krakkemikkige fabrieken, alwaar ze zullen werken voor een hongerloontje, zodat jij weer op je luie reet in een door hen genaaide stoel kan zitten, terwijl je kijkt naar films, dvd's en gebrande shit, die door hen in elkaar is gezet onder erbarmelijke omstandigheden!
En ze hebben het warmer dan jij.
Uit: Relativeren voor Dummies
Leesbaar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:17 schreef Bupatih het volgende:
Gelukkig heb ik er tijdens het typen niet zoveel last van.
Mexicopietjes?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:18 schreef Ovidius het volgende:
[..]
En tóch heb jij het nóg beter dan ik.!
Trouwens, ik noem een Mexico, daar vind je in alle 'winkels' mooie copietjes van alle films voor een euro'tje.![]()
Ja, hoe moet ík dat weten? Jij bent mijn kloon.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:21 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ja? Wat is je punt? (Wtf heeft die Bupa?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |