Yep, lees de algemene voorwaarden maar door.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:12 schreef mtv het volgende:
Alsof ik mijn toestemming heb gegeven
Nee hoor. Als jij niet mee wilt doen, dan doe je toch niet mee.quote:je bent min of meer al verplicht om mee te doen, vanwege je postcode
Ik heb nog -100 euro.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:15 schreef Bupatih het volgende:
Laten we allemaal ons wisselgeld naar de TS sturen. Helpen we die ook weer de zomer door.
10 jaar lid en nog steeds zeuren...quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:12 schreef mtv het volgende:
i.v.m. extra trekking halen ze eventjes 6,75 extra van mijn rekening
Alsof ik mijn toestemming heb gegeven
Dit is de grootste kut loterij wat er is, je bent min of meer al verplicht om mee te doen, vanwege je postcode
komen ze ineens met een extra trekking, dan mogen ze mij wel gegarandeerd prijs geven
in 10 jaar heb ik nog geen 25 euro gewonnen
inderdaad, ik doe alleen mee omdat ik niet het risico wil lopen dat mijn buren wel wat winnen, en ik niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:12 schreef mtv het volgende:... je bent min of meer al verplicht om mee te doen, vanwege je postcode...
Ja, win-win situatie, ze krijgen ook elke maand een leuk zakcentje van jou, en al die andere suckers die meespelen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:46 schreef cyberbull het volgende:
ach je hoort mij niet klagen
heb in april een mooi zakcentje van ze gehad.
leuk thuisbioscoopje voor aangeschaft
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:08 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ken iemand van wie zn ouders er mee nokten en een maand later wonnen op 1 januari heel de straat zo mega prijs van de postcode loterij
en daarom kan ik er niet mee kappenquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:08 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ken iemand van wie zn ouders er mee nokten en een maand later wonnen op 1 januari heel de straat zo mega prijs van de postcode loterij
Ja, dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:20 schreef The_vice het volgende:
[..]
inderdaad, ik doe alleen mee omdat ik niet het risico wil lopen dat mijn buren wel wat winnen, en ik niet.
ik geloof dat ongeveer ¼ van de inleg als prjizengeld wordt uitgekeerd, de rest verdwijnt in de zakken van gaat naar goede doelen.
Als jij ooit een grote prijs in een lotterij wint verdubbel ik dat bedrag 3 keer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:50 schreef mtv het volgende:
[..]
en daarom kan ik er niet mee kappen
Ik gun een ander dat geld niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |