Gezelligquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
okido, kom je wel eens van je werk afhouden dan![]()
idd, ik had me tv aardig hard gezet tijdens het voetballen ( wat een uitermate teleurstellende wedstrijdt btw) maar ik hoorde die herrie gewoon nog steeds, ik ga echt een brief schrijven dat het hierna nooit meer georganiseerd mag worden in de buitenluchtquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:32 schreef Freshthinking het volgende:
Ik hoor die teringherrie hier ook vet goed. Het wordt alleen maar harder en sneller..
Ik geef je weinig kans. De gemeente heeft hier een vergunning voor afgegeven en zolang ze om 24.00 uur stoppen kun je niks maken...quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, ik had me tv aardig hard gezet tijdens het voetballen ( wat een uitermate teleurstellende wedstrijdt btw) maar ik hoorde die herrie gewoon nog steeds, ik ga echt een brief schrijven dat het hierna nooit meer georganiseerd mag worden in de buitenlucht
Ja hoorquote:Op zondag 3 september 2006 00:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wil je met me trouwen? gaan we samen in Bathmen wonen
Hou ik je aan hoorquote:Op zondag 3 september 2006 00:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
gaan we het samen bij de V&D vieren van de week![]()
![]()
Als het goed is van 9 tot 6, word ik nog over gebeld.quote:Op zondag 3 september 2006 00:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
is goed hoordinsdag moest je werken toch? van hoe laat tot hoe laat?
Er worden zeker nog mensen gezocht. Ben je beetje modieus ingesteld?quote:Op zondag 3 september 2006 00:22 schreef Sylvana het volgende:
Zoeken ze niet toevallig nog meer mensen bij de V&D?
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een baantje nl
Moet jij al sollicitanten aannemen dan?quote:Op zondag 3 september 2006 00:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Er worden zeker nog mensen gezocht. Ben je beetje modieus ingesteld?
Standaard eerste vraag die ik moet stellen bij sollicitanten![]()
.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 3 september 2006 00:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Moet jij al sollicitanten aannemen dan?
Doe je goed dan
Nouja, ik kom je van de week wel ff gezelschap houden dan, ik ga nou slapen![]()
voordat er hier een slotje op komt vanwege te veel offtopic slowchat![]()
Het heet Fred en Douwequote:Op zondag 3 september 2006 05:49 schreef Vogue het volgende:
Woei!! Mijn neef was (is) op bezoek vanavond en we hebben een kroegentochtje gehouden, eerst bij de Persée en daarna naar de Egbert en Douwe (zo heet ie toch??) en daarna ging alles dicht behalve de Irish Pub maar daar waren alleen kinderen dus zijn we naar de Elegast gegaan, moet wel lachen om mijn neef die dat soort kroegen helemaal niet gewend is, en daarna zijn we in de shoarmatent belandt en nu heb ik een knoflooklucht om me heen hangenHoog tijd om te gaan slapen
Desalniettemin was 't een leuke avond!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:44 schreef Freshthinking het volgende:
Even een andere vraag: wie gaan er op zaterdagavond wel eens naar het Burgerweeshuis? Er worden dan van die dansavonden georganiseerd en dat schijnt best leuk te zijn. Weet een van jullie hier meer van?
Het Burgerweeshuis kent een zomerstop.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:35 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben 1 keer wezen kijken op een zaterdagavond en toen was het dichtIk blijf wel gewoon in de heks of de elegast hangen.
Thanks voor de info!quote:Op zondag 3 september 2006 12:29 schreef piepster het volgende:
[..]
[..]
Het Burgerweeshuis kent een zomerstop.
Gisteravond was de eerste dansavond van het seizoen. Vanaf nu dus elke week weer.
Elke week is er een ander thema. Gisteren was de All Times party bijvoorbeeld. Die is elke eerste zaterdag van de maand. Muziek: Alles dat dansbaar is van kinks tot madonna tot artic monkeys. Zegmaar wat in de Alphatent op lowlands gedraaid wordt. (die DJ draait trouwens ook regelmatig bij ons: DJ Arnold van de Noodlanding, Paradiso).
Hier het schema voor de komende tijd.
Salsa met dj Suave
salsa danscafé zondag 3 september 2006
Actie bij Dirk
r&b/soul/hihop/reggeaton zaterdag 9 september 2006
90's Party
met dj Bandini zaterdag 16 september 2006
Salsa Grande met dj Patty
i.s.m. Salsa Viva zondag 17 september 2006
Spoetnik met Jesse Voorn + Black Sun Empire
beats/breaks/drum'n bass/electro zaterdag 23 september 2006
Tango met dj Liesbeth
tango danscafé zondag 24 september 2006
Eclips
techno/hardhouse/early rave
Hier het linkje waar de agenda staat: http://80.89.232.168/site/agenda.m?cat=dans
Sfeer is relaxed en gezellig. Entree is niet veel (5 euro) en het is bijna altijd druk. Kom gerus langs.
Ik hoorde hier gisteravond in de buurt (zwolseweg) uren hardcore met veel geschreeuw erdoor heenquote:Op zondag 3 september 2006 12:22 schreef Eveli het volgende:
Ik kon die herrie ook horen vannacht, en ik woon er nog wel een paar kilometer vanaf.Ik hoorde alleen wat drums trouwens, vond ik niet erg. Samen met de harde, suizende wind klonk dat best grappig.
dat is dezelfde herriequote:Op zondag 3 september 2006 14:20 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Ik hoorde hier gisteravond in de buurt (zwolseweg) uren hardcore met veel geschreeuw erdoor heen![]()
Stoer manquote:Op zondag 3 september 2006 00:33 schreef WEST het volgende:
mijn voetbalschoenen komt uit Deventergekocht dinsdag bij Scapino
![]()
Ik let er nooit zo op, maar volgens mij fifty fifty. Alleen op specifieke avonden zoals de Eclips, zijn er meer mannen dan vrouwen. Ligt aan de muziek denk ik.quote:Op zondag 3 september 2006 14:14 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Thanks voor de info!Hoe is de verhouding man/vrouw op zo'n avond? Dat is natuurlijk wel belangrijk om te weten
ik heb er zeker 16 keer mee gescoord gisterquote:Op zondag 3 september 2006 14:22 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Stoer manmaar heb je ze al uitgeprobeerd
Vreselijk, ik weet wat jullie allemaal hebben mee moeten maken. Wanneer mn achterbuurjongen jarig was moest ik dat ook altijd aanhoren, de laatste tijd luisteren hij en zn vrienden trouwens Frans Bauer en André Hazes e.d. Niet echt een verbetering.quote:Op zondag 3 september 2006 14:20 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Ik hoorde hier gisteravond in de buurt (zwolseweg) uren hardcore met veel geschreeuw erdoor heen![]()
Gisteravond was het geweldig in het burger....quote:Op zondag 3 september 2006 12:29 schreef piepster het volgende:
Gisteravond was de eerste dansavond van het seizoen.
zijn dus meerdere die geklaagd hebben. zo'n vergunning gaat de volgende keer dus iets lastiger denk ik.quote:Klachtenregen over hardcorefestival Worpplantsoen
door ANGELIQUE RONDHUIS
3 SEPTEMBER 2006 - DEVENTER - Honderden klachten heeft de politie zaterdag tussen 13.00 en 24.00 uur gekregen van Deventenaren die de muziek aan de overkant van de IJssel niet om aan te horen vonden. In het Worpplantsoen werd Mayhem Outdoor gehouden, met een indrukwekkende line-up van hardcore-artiesten.
Het festival verliep volgens de organisatie naar wens, maar doordat de wind pal naar de binnenstad gericht was, hoorden mensen in het centrum, de Zandweerd en ver daarbuiten een constant gedreun in de verte. De muziekvariant kenmerkt zich door vele ‘beats per minuut’, vaak oplopend tot 200 of nog meer. De vergunning was door de gemeente zonder problemen afgegeven.
ik heb nu een kamer in het centrum, alleen me huisgenoten willen alleen vrouwen, dus je hebt pechquote:Op zondag 3 september 2006 20:03 schreef Hillz het volgende:
* Hillz zoekt een kamer in Deventer.
wat voor kamer heb je nu Sylvana?
Ik hoop dat ze volgend jaar helemaal geen vergunning meer krijgen, iig niet voor een outdoor party, laat ze maar lekker ergens binnen die kutmuziek horenquote:Op zondag 3 september 2006 20:04 schreef Hillz het volgende:
[..]
zijn dus meerdere die geklaagd hebben. zo'n vergunning gaat de volgende keer dus iets lastiger denk ik.
ah jammer. ik ben laatst bij rentre wonen langs geweest. die hadden het over een wachttijd van 3 maanden. maar ik had nog wat kleine wensen dus het kon oplopen tot 6 maanden.quote:Op zondag 3 september 2006 20:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb nu een kamer in het centrum, alleen me huisgenoten willen alleen vrouwen, dus je hebt pech
Ik zou het gewoon via internet ( Kamernet ofzo) doen, gaat een stuk sneller dan dat je op de wachtlijst bij rentre gaat staan...quote:Op zondag 3 september 2006 20:15 schreef Hillz het volgende:
[..]
ah jammer. ik ben laatst bij rentre wonen langs geweest. die hadden het over een wachttijd van 3 maanden. maar ik had nog wat kleine wensen dus het kon oplopen tot 6 maanden.![]()
Qua prijs maakt het me niet zoveel uit, maar ik wil wel graag een eigen badkamer en keuken. Dus dan wordt het al iets lastiger. Ik zit net even op kamernet te kijken en daar zie ik helaas alleen maar gedeelde kamers.quote:Op zondag 3 september 2006 20:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon via internet ( Kamernet ofzo) doen, gaat een stuk sneller dan dat je op de wachtlijst bij rentre gaat staan...
Weet natuurlijk niet wat voor wensen je hebt? Maar lijkt me dat er toch wel wat te vinden is
Aan welke kant van de diepenveenseweg?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:11 schreef Sylvana het volgende:
Zo, vanmiddag Messenga maar eens gaan lastig vallen
Donderdagavond kijkavond bij die kamer, is in de buurt achter de GGD enzo, dus zeg maar tussen het spoor/ links van Hoge Hondstraat en de Ceintuurbaan, beetje goeie wijk dat?
Aha, dat ligt in de - nu goeddeels gesloopte - Driebergenbuurt. Een beetje hetzelfde verhaal als het Rode Dorp; alhoewel ik niet precies zou weten hoe de situatie precies in die straat is. Maar die buurt is er zeker op vooruit gegaan vergeleken met tien jaar geleden, dus ik zou er zeker even gaan kijkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:47 schreef Sylvana het volgende:
nee, het is niet op de Tabakswal, het is op " Het Groenedijkje"
ah, daar heeft een klasgenoot van me gezeten. tenminste in die flat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:47 schreef Sylvana het volgende:
nee, het is niet op de Tabakswal, het is op " Het Groenedijkje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |