Volkomen debiel inderdaad, die filmpjes.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:24 schreef Agiath het volgende:
En die tussenfilmpjesZie je 2 kansloze figuren waaronder 1 spuuglelijke wigger op een soort nep-gepimpte lowrider-fiets zitten, komt er een erg lelijke wagen voorbij en dan gaan ze opeens opstaan en stoer kijken... Ja, echt heel gangster hoor
"Oh no .. you got served" Man briljant!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:31 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Volkomen debiel inderdaad, die filmpjes.
Of dat stukje waar zo'n groepje negers heel boos naar zo'n ander groepje negers loopt. Doen ze daar nou de aflevering 'You got served' na of wat?
nope.. the dave chappele showquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:24 schreef Agiath het volgende:
De enige reden waarom de box nog bestaat is South Park natuurlijk
Ik bedoel wie kijkt al die negershit nou
En die tussenfilmpjesZie je 2 kansloze figuren waaronder 1 spuuglelijke wigger op een soort nep-gepimpte lowrider-fiets zitten, komt er een erg lelijke wagen voorbij en dan gaan ze opeens opstaan en stoer kijken... Ja, echt heel gangster hoor
Yeh wotz up with that daawg??quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:22 schreef Annoesie het volgende:
Dat is echt zo'n sneue urbanzender geworden. BLÈÈ! Kan me gesloten worden
Digitale tv van @home vrind!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Helaas is hier nog nergens MTV2 te ontvangen, daar komt toffe muziek op.
Wie kijkt er ook naar zo'n pauper zender dan??quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:01 schreef DeBastaard het volgende:
Wat een kutzender!!!
Zit je lekker Southpark te kijken, beginnen ze na het reclameblok (midden in de aflevering), gewoon met allerlei kutclips? Dus geen 2e helft van SP.![]()
is al de 100e keer dat dit gebeurd ofzo
Hier in Almere, zenden ze hem wel elke dag uit.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:36 schreef DCNY het volgende:
Nu zenden ze m maar helemaal niet uit....
Iddquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:36 schreef DCNY het volgende:
Nu zenden ze m maar helemaal niet uit....
Digitale TV van UPC is geweldig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:48 schreef edjuh18 het volgende:
digi tv van kpn is helemaal gaar. Geen the box, geen national geographic...Wat krijg je ervoor terug. Een treurige Spice platinum pr0n zender en een duitse kutzender....
Flikker op ik wil national terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |