Om d'r nou naar d'r mand te sturen vind ik ook weer zo wat. Emancipatiegezeik enzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:01 schreef Koenholio het volgende:
Waarom zit dat breezahsletje bij je op de bank dan?
ik ben 21 en ik kijk er nog naar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:00 schreef PLAE@ het volgende:
En nu hoor ik verdomme fox kids of jetix of weet ik veel wat. Als je 15 bent kijk je daar toch niet meer naar.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:02 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Om d'r nou naar d'r mand te sturen vind ik ook weer zo wat. Emancipatiegezeik enzo![]()
Nog een half uurtje dan moet ze koken.
Als een allochtoon er naar kijkt kan ik dat begrijpen. Je moet de taal toch een beetje leren enzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:03 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik ben 15 en ik kijk er nog naar.![]()
En als het geluid je stoort dan zet je het wat zachter.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Als een allochtoon er naar kijkt kan ik dat begrijpen. Je moet de taal toch een beetje leren enzo
Ik ben 17 en heb vanmorgen Fairly Odd Parents gekeken op Nickelodeonquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:00 schreef PLAE@ het volgende:
Ik hoor het alleen
En nu hoor ik verdomme fox kids of jetix of weet ik veel wat. Als je 15 bent kijk je daar toch niet meer naar.
Het doet pijn aan je oren![]()
Ik wil beavis & buttheadquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:02 schreef Robar het volgende:
MTV
Wat is dat een ontzettende BAGGERzender geworden!
Ik wil gewoon muziek!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:02 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik wil beavis & butthead
celebrity deathmatch
Maar Fairly Odd Parents ís ook leukquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:55 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik ben 22 en ik kijk ook Fairly Odd Parents ...
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:07 schreef Komakie het volgende:
ER blijven over het algemeen alleen maar negerinnen over...
Niet dat het erg is ofzo (hoewel ik ze meestal nou eenmaal niet aantrekkelijk vindt) maar het is bijna discriminatie van de andere kant.
Te treurig met die rapnegers...
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:03 schreef PsyCha het volgende:
ik ben 21 en ik kijk er nog naar.![]()
En als het geluid je stoort dan zet je het wat zachter.
Hey, van Sabrina blijf je af. Die is vet cool.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:46 schreef Gluckskafer het volgende:
Music TeleVision. Zonder muziek.![]()
Net als The Box. Die zenden Sabrina The Teenage Witch uit.![]()
waarom zijn die negerinnen aldat dik, lelijk, hebben ze een kutstem en hebben ze namen als Delicha, Delilahquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:07 schreef Komakie het volgende:
ER blijven over het algemeen alleen maar negerinnen over...
Niet dat het erg is ofzo (hoewel ik ze meestal nou eenmaal niet aantrekkelijk vindt) maar het is bijna discriminatie van de andere kant.
Te treurig met die rapnegers...
ohwquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:11 schreef Miss-V het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijven er 3 blanke meisjes en 2 donkere meisjes over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |