Zulks een padquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Shirt aanhouden ? en dat zeg jij met dit figuur ?
[afbeelding]totally pwned, waarom zou ik niet in me blote buik gaan lopen daar gek
tssss ik heb mijn shirt toch aan...quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Shirt aanhouden ? en dat zeg jij met dit figuur ?
[afbeelding]totally pwned, waarom zou ik niet in me blote buik gaan lopen daar gek
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:48 schreef PeZu het volgende:
maikuul in ene stomme kooi
[afbeelding]
credits to the menno
Wat heb die/heeft hij met zijn poeperd gedaan op vakantie?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:48 schreef PeZu het volgende:
maikuul in ene stomme kooi
[afbeelding]
credits to the menno
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef KaMo het volgende:
Na de fotoshoot bij het ravijn pakt maikuuul zijn kartonnen vriend weer op om mee te nemen naar de volgende hotspot
[afbeelding]
Na de fotoshoot bij het ravijn pakt maikuuul zijn kartonnen vriend weer op om mee te nemen naar de volgende hotspot
[afbeelding]
ik moest lachenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef KaMo het volgende:
[afbeelding]
quote:Dit jaar voor de eerste keer zonder ouders op vakantie dus ging ik maar met een vriend ( MaddoxX ) en zjin ouders op vakantie naar Zuid-Frankrijk.
whehehehehe dies echt goed.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef KaMo het volgende:
[afbeelding]
er is maar een photoshopquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:53 schreef welkominspace het volgende:
van welke software fabrikant gebruiken jullie de fotoshop want die van mij zuigt
[afbeelding]
Haha, deze is echt te goed gewoon.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef KaMo het volgende:
[afbeelding]
Hahahaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef KaMo het volgende:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |