quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:48 schreef PeZu het volgende:
maikuul in ene stomme kooi
[afbeelding]
credits to the menno
Wat heb die/heeft hij met zijn poeperd gedaan op vakantie?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:48 schreef PeZu het volgende:
maikuul in ene stomme kooi
[afbeelding]
credits to the menno
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef KaMo het volgende:
Na de fotoshoot bij het ravijn pakt maikuuul zijn kartonnen vriend weer op om mee te nemen naar de volgende hotspot
[afbeelding]
Na de fotoshoot bij het ravijn pakt maikuuul zijn kartonnen vriend weer op om mee te nemen naar de volgende hotspot
[afbeelding]
ik moest lachenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef KaMo het volgende:
[afbeelding]
quote:Dit jaar voor de eerste keer zonder ouders op vakantie dus ging ik maar met een vriend ( MaddoxX ) en zjin ouders op vakantie naar Zuid-Frankrijk.
whehehehehe dies echt goed.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef KaMo het volgende:
[afbeelding]
er is maar een photoshopquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:53 schreef welkominspace het volgende:
van welke software fabrikant gebruiken jullie de fotoshop want die van mij zuigt
[afbeelding]
Haha, deze is echt te goed gewoon.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef KaMo het volgende:
[afbeelding]
Hahahaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef KaMo het volgende:
[afbeelding]
Stage wiekser in de zomer ofwat ??quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hahahagoeie !
Ik zit hier te lachen op me stage komt net zoeen mevrouw binnen
Ik loop stage bij de ENCI dit is een erg goede stage plek, het ging tussen mij en een jongen in de klas, en degene die het snelst kon beginnen kos aan de slagje, tjeh en omdat ik spontaan overkwam en vroeg kon beginnen kos ik meteen aan de slag he gekquote:
met een marmeren uiterlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:50 schreef kadoter het volgende:
Je maakt slip-proof cement?
Nee gek, ik help wat mee @ ict afdelingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:50 schreef kadoter het volgende:
Je maakt slip-proof cement?
Die witte plek moet nog even dichtgesoept wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:33 schreef Agag het volgende:
[..]
Haha, deze is echt te goed gewoon.Kan nu al niet meer overtroffen worden lijkt me.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |