Tot over de knie? Dat loopt toch niet. Stelletje sukkels.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:20 schreef DamzkoO het volgende:
Dus ik vanochtend de metro instappen, pak een Metro en lees het fijn door. Zit als een brave burger. Kom ik aan bij het Amstel station en ik dus opstaan. Staan dr wat stoere jongetjes de deur te forceren met hun muziek hard-draaiend op hun mobieltjeeen sigaretje achter hun oor en een zonnebril op (terwijl de zon amper scheen), broek laaghangend tot de knie
![]()
Ik stel voor een enkeltje Compton. Dat overleven ze niet.quote:Ik pufte ze zo opzij joh, denken dat ze een beetje "ruff" zijn![]()
Mijn idee: Help mee geld inzamelen op Giro 9262233 (wanabee) en we bieden al deze kansloze figuurtjes een enkeltje The Bronx aan, zijn wij dr van af en hun kunnen daar lekker stoer gaan doen (wat ze toch al niet zijn).![]()
OMG das zwaar irritant, in de trein vooralquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Van die prutsers met die bubbling crap uit hun mobieltje.
Ultiem sneu ja.
Ik geef echter geen geld..
Dat heb je met dat soort figuurtjes dat niet aan hun toekomst werkt he. Ze weten immers niet dat je dmv de volumeknop het geluid kan dempen waardoor je je stem niet hoeft te verheffenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef Heidi- het volgende:
[..]
OMG das zwaar irritant, in de trein vooral.
Pas bij EHV paar van zulke losers met muziek op hun mobiel (zó stoer) en dan keihard praten omdat ze boven hun muziek uit moeten komen he.!
Die ja samen met tonks en maikuuuulquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:34 schreef Goochie het volgende:
Was het niet onze überstoere DWC_RugRidder?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:40 schreef Goochie het volgende:
oh..en vergeet natuurlijk Nawien niet.
Still Pimpin' .. Ahaaight..
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de schoonmakers van de toekomst
whehehequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:40 schreef Goochie het volgende:
Dan moeten we Giro 2667866 openenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:24 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Tot over de knie? Dat loopt toch niet. Stelletje sukkels.
[..]
Ik stel voor een enkeltje Compton. Dat overleven ze niet.
Ik voel flinke jaloezie in je post, wil je er over praten? Er zijn mensen die daar speciaal voor opgeleid zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:40 schreef Goochie het volgende:
Noobler, wat lul je !quote:
hehehequote:
Ik dacht al...waar blijft ie toch.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik voel flinke jaloezie in je post, wil je er over praten? Er zijn mensen die daar speciaal voor opgeleid zijn
Even een paar vooroordelen uit de wereld helpen goochem.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:55 schreef Goochie het volgende:
[..]
Ik dacht al...waar blijft ie toch.
Nee hoor jongetje, ik hoef mij niet zo nodig te etaleren als een stoere jongen.
En over die opgeleide mensen...ik denk dat jij daar beter een praatje mee kan gaan maken. Ik heb wel eens gelezen dat mensen, die zich zo op de voorgrond zetten, en heel stoer doen, van binnen diep ongelukkig zijn.![]()
Maikuuul gaat niet meer met de trein ivm vorige ervaringenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:36 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die ja samen met tonks en maikuuuul![]()
Zoooo zoooo zooo mistah 2pac himselfquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:58 schreef Nawien het volgende:
Je denkt dat je leuk bent, maar je lult uit je nek. Je praat zo een bullshit je spit schijt uit je bek![]()
...I rest my case...quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Even een paar vooroordelen uit de wereld helpen goochem.
* Waar etaleer ik mijzelf als de stoere jongen
* Waar concludeer jij uit dat ik op de voorgrond wil wezen
* Eerst de stoere jongen, nu al heel stoer, volg je het zelf nog?
Ik heb een passende text voor jou om het af te sluiten.
Je denkt dat je leuk bent, maar je lult uit je nek. Je praat zo een bullshit je spit schijt uit je bek![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik voel flinke jaloezie in je post, wil je er over praten? Er zijn mensen die daar speciaal voor opgeleid zijn
[..]
Noobler, wat lul je !![]()
[..]
hehehe![]()
Waar heb jij het nu weer over, of staan de geplaatste icoontjes van mij voor een hele zin??quote:Noobler, wat lul je !![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Even een paar vooroordelen uit de wereld helpen goochem.
* Waar etaleer ik mijzelf als de stoere jongen
* Waar concludeer jij uit dat ik op de voorgrond wil wezen
* Eerst de stoere jongen, nu al heel stoer, volg je het zelf nog?
Ik heb een passende text voor jou om het af te sluiten.
quote:Je denkt dat je leuk bent, maar je lult uit je nek. Je praat zo een bullshit je spit schijt uit je bek
Zoals altijd te laf om te reagerenquote:
nee dat was een quote foutjequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:04 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
[..]
Waar heb jij het nu weer over, of staan de geplaatste icoontjes van mij voor een hele zin??
Trek jij je alles persoonlijk aan, of wil je gewoon graag dat er tegen je gepraat wordt? Het was niet voor jou bedoeld, reageer er dan ook niet op domme noobquote:
quote:Je denkt dat je leuk bent, maar je lult uit je nek. Je praat zo een bullshit je spit schijt uit je bek
Bad ass mothaf*ckers van de straat je weet. Zij zijn anders je weet! ofzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:09 schreef jpg97 het volgende:
Oh de stoere jochies beginnen al " te dissen, jeweet "
Neuh, trek het me niet persoonlijk aan en ik wil al helemaal niet dat er tegen me gesproken te worden. Ik reageer dr dus wel op, open forum, waar zijn die anders voor ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zoals altijd te laf om te reageren![]()
[..]
nee dat was een quote foutje![]()
[..]
Trek jij je alles persoonlijk aan, of wil je gewoon graag dat er tegen je gepraat wordt? Het was niet voor jou bedoeld, reageer er dan ook niet op domme noob![]()
Hey een stoere koelie gangsterquote:
Ook dat moet jij weten, feit blijft dat de tekst passend is voor iemand als Googem ofzo.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:14 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Neuh, trek het me niet persoonlijk aan en ik wil al helemaal niet dat er tegen me gesproken te worden. Ik reageer dr dus wel op, open forum, waar zijn die anders voor ?
En boven alles vond ik je "rijmsel" slechter dan de rap van Ali B, dat belooft dus wat![]()
Nee pauper ik heb wel zo een leuk speakertje (D600) maar voor me muziek heb ik wel iets betere alternatievenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:16 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Hey een stoere koelie gangster, heb jij ook zo'n leuk speakertje in je mobiel met van die kansloze muziek eruit?
Je probeert nu net zo'n stoere internetheld te zijn. Als je jezelf op zo'n manier probeert te verdedigen, doe het dan goed...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee pauper ik heb wel zo een leuk speakertje (D600) maar voor me muziek heb ik wel iets betere alternatieven![]()
Maar hey, stoere internetheld, jij bent zeker een hokjesdrukkert?
Nawien je bent stoer mag ik je aanraken ??quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee pauper ik heb wel zo een leuk speakertje (D600) maar voor me muziek heb ik wel iets betere alternatieven![]()
Maar hey, stoere internetheld, jij bent zeker een hokjesdrukkert?
Hahah nee nee je ziet het verkeerd. Je kan patsen en de waarheid vertellen. Ik doe het laatste.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:21 schreef Panzer het volgende:
[..]
Je probeert nu net zo'n stoere internetheld te zijn. Als je jezelf op zo'n manier probeert te verdedigen, doe het dan goed...
Liever niet, god knows hoeveel ziektes jij met je meedraagtquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:22 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nawien je bent stoer mag ik je aanraken ??
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Liever niet, god knows hoeveel ziektes jij met je meedraagt![]()
Knap dat jij dat voor mij in kan vullen, zoals ik al eerder zei... doe het dan goed. Jij verlaagt je nu ook weer tot het niveau tot net iets boven straathoogte. En ik heb het niet over patsen of de waarheid vertellen, maar jezelf verdedigen in dit topic. Je hapt blijkbaar wel erg lekker...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahah nee nee je ziet het verkeerd. Je kan patsen en de waarheid vertellen. Ik doe het laatste.
Als jij dat verschil niet ziet![]()
[..]
Geen jij wel mislukt wanabee een aso gangster mannetjequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahah nee nee je ziet het verkeerd. Je kan patsen en de waarheid vertellen. Ik doe het laatste.
Als jij dat verschil niet ziet![]()
[..]
whehehhequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef jorienvdherik het volgende:
in amsterdam krijgen ze allemaal legionella
Mekiquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:39 schreef Inorbit het volgende:
en ik maar denken dat die nawien de Fok knuffel marokkaan was.
maar nu is het die sukkel met al die filmpjes van zichzelf zeker. ik weet niet hoe die heet
Mekiquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:39 schreef Inorbit het volgende:
maar nu is het die sukkel met al die filmpjes van zichzelf zeker. ik weet niet hoe die heet
In rotterdam ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik probeer niet stoer te doen. Voor jou stel ik 2 opties:quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:22 schreef ikbenstoer het volgende:
MOEHAHAHAHA KK NERD BEN JIJ OOK
je username = DamzkoO je probeert zelf stoer te doen maar wanneer je merkt dat je eigenlijk niet zo stoer bent kan je alleen nog maar wat puffen haha loop leeg ofzo
Ik vul nix in, ik verklaar mijn eigen standpunt alleen. Als jij dat verdedigen noemt, zit jijzelf zeker onder NAP?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:33 schreef Panzer het volgende:
[..]
Knap dat jij dat voor mij in kan vullen, zoals ik al eerder zei... doe het dan goed. Jij verlaagt je nu ook weer tot het niveau tot net iets boven straathoogte. En ik heb het niet over patsen of de waarheid vertellen, maar jezelf verdedigen in dit topic. Je hapt blijkbaar wel erg lekker...
noem ze eens op?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Geen jij wel mislukt wanabee een aso gangster mannetje![]()
Wat lul je, zie ik eruit als een marokquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:39 schreef Inorbit het volgende:
En dat is maar mooi ook, het zou er tog niet van komenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:47 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Ik probeer niet stoer te doen. Voor jou stel ik 2 opties:
1). Jij was 1 van die 2 stoere jongetjes;
2). Je voelt je ontzettend aangesproken.
Geeft niet hoor, probeer de Kindertelefoon 's![]()
weet ik veel. en je ziet er uit als een marrokaan of een turk wigger, whatever. allemaal het zelfdequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik vul nix in, ik verklaar mijn eigen standpunt alleen. Als jij dat verdedigen noemt, zit jijzelf zeker onder NAP?
[..]
noem ze eens op?![]()
[..]
Wat lul je, zie ik eruit als een marok![]()
Ik noem jouw moeder tog ook geen hoer? oh w8..![]()
En ik verdachtte je al dat jij die paupertje was die met die reactie kwam.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:56 schreef Nawien het volgende:
[..]
En dat is maar mooi ook, het zou er tog niet van komen![]()
Dat ik het verschil niet zou weten tussen eerlijk antwoorden en patsen... dat vul jij voor mij in. Of je te druk bezig bent met andere dingen om je je zoiets niet bewust te kunnen maken, I don't know. Maar verder mijn tijd verdoen aan een kleinzerig happerig mannetje, heb ik geen zin meer in.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik vul nix in, ik verklaar mijn eigen standpunt alleen. Als jij dat verdedigen noemt, zit jijzelf zeker onder NAP?
Ik vul het niet in, dat laat jij blijken. Ik constateer het alleen. Verder ben jij het discusseren niet waard omdat jij nogal persoonlijk wordt. Het deert me niet, maar het getuigt wel van onvermogen, jammerquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:14 schreef Panzer het volgende:
[..]
Dat ik het verschil niet zou weten tussen eerlijk antwoorden en patsen... dat vul jij voor mij in. Of je te druk bezig bent met andere dingen om je je zoiets niet bewust te kunnen maken, I don't know. Maar verder mijn tijd verdoen aan een kleinzerig happerig mannetje, heb ik geen zin meer in.
Verdraai het anders maar naar eigen inzicht dat ik wegloop voor jouw geweldige verdedigingstactieken, daar kun je jouw ego nog weer wat mee omhoog krikken.
Hahahahaha, en die nobele taak neem jij zeker op je, vlerkjequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef skippy22 het volgende:
Wat een brutaal mannetje die nawien Paar klappen met een voorhamer dan leert ie dat soort dingen wel af
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Neeeee ik doe niet stoerquote:Nawien:
Beroep: Pimp
Hobbies/interesses: Pimpen, sporten en mixen
Of zo'n heropvoedingskamp in Utahquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:24 schreef PsyCha het volgende:
Ik stel voor een enkeltje Compton. Dat overleven ze niet.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ladylicious... sterf aan een langzame doch pijnlijke dood![]()
Beter dan metal of rock ofzo in ieder gevalquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Van die prutsers met die bubbling crap uit hun mobieltje.
Wat dacht je van gewoon helemaal niks?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:57 schreef daaaaan het volgende:
Beter dan metal of rock ofzo in ieder geval
Blaataapquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:51 schreef amvrosios het volgende:
kut jostie's , doe niet zo moeilijk met je kut samsung rommel ,
doe het zoals ik :-)
pak je ibm p20 laptop en een gezellige headset :-) lekker Age of empires spelen ^^
Jooi wat loop je nou te pimpenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:51 schreef amvrosios het volgende:
kut jostie's , doe niet zo moeilijk met je kut samsung rommel ,
doe het zoals ik :-)
pak je ibm p20 laptop en een gezellige headset :-) lekker Age of empires spelen ^^
Toffe linequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:58 schreef Nawien het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:49 schreef Natalie het volgende:
Ik zag laatst een tweetal pubers zo'n oranje/wit plastic lint spannen bij de deuren van de metro. Kennelijk om net te doen alsof de deur buiten gebruik was ofzo. Zielig.
En jij een verkapte heaumeau met je subtiele sollicitatie naar peniskokerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:59 schreef ikJur het volgende:
Nawien is een pauperpaki
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |