Tof! Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:43 schreef JDude het volgende:
Weten jullie trouwens hoe Teletekst werkt?
Het is informatie die in de bovenste beeldlijnen wordt meegestuurd. De TV geeft deze niet direct weer, maar kan ze wel lezen met een teletext-decoder. Met een TV zonder TT merk je er dus ook niets van.
Wauw, wat een leerzame dag.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:43 schreef JDude het volgende:
Weten jullie trouwens hoe Teletekst werkt?
Het is informatie die in de bovenste beeldlijnen wordt meegestuurd. De TV geeft deze niet direct weer, maar kan ze wel lezen met een teletext-decoder. Met een TV zonder TT merk je er dus ook niets van.
Begin maar vast!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:49 schreef Chowi het volgende:
Ik heb zin om een boek te schrijven.
Ik zou wel willen, maar de inspiratie is jammer genoeg ver te zoeken.quote:
Wat is dat dan precies?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:53 schreef Stofje het volgende:
Wil je mijn boekje kopen? Ik geef je korting. Het lijkt me leuk als jij het in bezit hebt.
Goed, dan heeft het gesneeuwd. Er rijden helaas geen treinen, ha-ha.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:57 schreef Janetje het volgende:
Hou eens op met dat 'het is zo warm'.. ik moet zo de trein in![]()
Ja goffer..quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed, dan heeft het gesneeuwd. Er rijden helaas geen treinen, ha-ha.
Ik heb net een van de korte stukjes op je site gelezen! Tof manquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:53 schreef Stofje het volgende:
Wil je mijn boekje kopen? Ik geef je korting. Het lijkt me leuk als jij het in bezit hebt.
Regel een dubbeldekkert.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:57 schreef Janetje het volgende:
Hou eens op met dat 'het is zo warm'.. ik moet zo de trein in![]()
quote:
quote:Britney
Respect
Is het enige woord
De avond was perfect
Toen ik Britney had gehoord
De grootse creativiteit
Teksten met diepgang
Over haar levensvisie op de realiteit
Een levenswijze waar ik naar verlang
Ik kijk naar de tv
Ik zie haar gezicht
Ik luister naar haar cd
En toen zag ik het licht
De grootse gelukzaligheid
Naar dat geluk zal ik streven
Mijn Britney, ware schoonheid
En toen moest ik overgeven.
Bijvoorbeeld, danquote:Per ongeluk
Per ongeluk
Een briefje van 100 vinden op het perron
Een typisch voorbeeld van
Perrongeluk.
Twee intercities.. moet wel lukken toch..quote:
Ziet er best tof uit!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb dit boekje ongeveer een jaar geleden uitgebracht. Het is een boekje van 80 pagina's met gedichten en tekeningen door Ko (KoSte = Ko Steven).
Enkele tekeningen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gedichten:
[..]
[..]
Bijvoorbeeld, dan.
Ik zeg: Klik op die link in mijn sig en laat je verrassen door al dat tofs! Staat veel info op m'n site over, het lijkt mij leuk als jij dat boekje in bezit hebt, in ieder gevalquote:
Ik wil er eigenlijk ook wel één.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:05 schreef Stofje het volgende:
Ik zeg: Klik op die link in mijn sig en laat je verrassen door al dat tofs! Staat veel info op m'n site over, het lijkt mij leuk als jij dat boekje in bezit hebt, in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |