Karma Komba? Check!
Schuimt? Check!
Nou blij?
Potdorie zeg ik maak een fout. Oh en ik noem nog een een Lush produkt verkeerd!
Over die naam prima is een fout had dat dan gewoon gezegd!
Bv ps het is Karma Komba en niet Korma nog wat! (bv wat XcUz_Me op het eind deed)
Had ik geen probleem mee gehad maar om te zeggen van dat het je irriteerde? Grutjes!
En over d’s, dt’s en t’s. Ik ben daar nooit goed in geweest. Is dat nou zo erg? Moet dat nou op zo’n kinderachtige manier gezegd worden?
Was helemaal niet nodig geweest.
Ik schaam mij er al genoeg voor en als ik zoiets lees doet dat mij een beetje pijn. Ook als er gezegd wordt dat je mij helpt met een “domme’ fout. Nou jah zeg
![]()
Een “domme “fout is het als je bv een kaars laat branden terwijl je kind boven ligt te slapen en jezelf de hond uitlaat. Dat is een “domme”fout! Dat van mij is een foutje met die taal! Betekent niet gelijk dat ik dom ben want zo vat ik het wel op.
Ik zal er vast een te groot probleem van maken maar maakt mij niet uit. Ik moet dit even kwijt net zoals jullie blijkbaar even kwijt moeten dat schuimt met een t is en niet met een d.
Kan zelf ook dan wel gaan beginnen met het is niet vlop maar enveloppe. What ever! Je weet toch wat ik ermee bedoelde netzo goed als ik weet wat er met die vlop bedoeld wordt.
OT: Die Jumping Juniper is een rotding en ik baal ervan!
Heb gisteren m’n haar gewassen met een gewone shampoo en nog steeds zit er een soort laagje vettig iets in m’n haar.
Heb door een tip van Anitra nu een andere besteld genaamd New.
En heb ook meteen 1tje voor m’n man besteld Soak and Float. En natuurlijk nog een blikje er weer bij want die vindt ik wel erg leuk
Hoe doen jullie dat eigenlijk met die blikjes? Als je de shampoo hebt gebruikt doen jullie heb terug in het blikje of laat je die bar eerst drogen?