Waarheid als een gnoe!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
De uitzondering op de regel is Yashaaaaa, maar die is gewoon tof.
Nee, want ik smelt altijd van complimentenquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar...wat als ik nou zeg dat ík jou een hele toffe, aardige, grappige, slimme, attente, knappe gozer vindt?
Ga je dan ook precies het tegenovergestelde van jezelf vinden?
Whaaahahah, dan ga ik je helemaal doodcomplimenteren, zodat je langzaam weg smelt!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, want ik smelt altijd van complimenten.
.
Met dit weer is daar ook niet veel voor nodigquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whaaahahah, dan ga ik je helemaal doodcomplimenteren, zodat je langzaam weg smelt!
In dat laatste geef ik Erik groot gelijk!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En zoiets moet je dus nooit doen!
Ah, vandaar dat je rena zo leuk vindt?![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:05 schreef Zhensational het volgende:
I want in!
Ik ben ouder dan 18 jaar.![]()
Dat je maar flink mag verdampen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met dit weer is daar ook niet veel voor nodig.
ik zeg toch niet dat het níet klopt, ik zeg dat mijn beeld erbij dus niet klopt.... lézen bupaquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:00 schreef Bupatih het volgende:
Nou, dan kan het dus nog kloppen.
omdat 't een onwijze kutfilm was...quote:Je hebt die film toen niet eens góéd en aandachtig bekeken!![]()
Kijk 'Man on the Moon' en lees je in met behulp van Google. In willekeurige volgorde.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat laatste geef ik Erik groot gelijk!![]()
In het eerste kan ik jullie geen van beide gelijk geven, want ik ken Andy Kaufman niet en heb dan ook nog geen oordeel kunnen vormen.![]()
niet doen hoor DM, zonde van je tijd...quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:11 schreef Bupatih het volgende:
Kijk 'Man on the Moon' en lees je in met behulp van Google. In willekeurige volgorde.
Nouhou, rustig maar, hoor!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat het níet klopt, ik zeg dat mijn beeld erbij dus niet klopt.... lézen bupa
quote:omdat 't een onwijze kutfilm was...
en wat erik zegt klopt ook; die man is extra naar omdat jij 'm zo de hemel in prijst
En daarom werd er ook een film over hem gemaakt...quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet doen hoor DM, zonde van je tijd...
zowel die film als die man wordt zwaar overschat![]()
Ja, ik dus ook toen hequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:51 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik zit nu te Fok!en en verdien geld.![]()
precies... een saaie film over een saaie manquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:13 schreef Bupatih het volgende:
En daarom werd er ook een film over hem gemaakt...
Mensen die vragen, worden overgeslagen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wil geen minpunt, ik wil een note
nou, ik hoorde laatst dat ik er nog geen heb enzo...quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:16 schreef Bupatih het volgende:
En wat heb je aan een fucking note?Net of jij die ooit te zien krijgt.
(Voor hetzelfde geld had ik nu gezegd dat ik je een note heb gegeven. Dan had je het mooi geloofd. [insert vuig lachje])
Ik had een droom over een ijskraam.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, want ik smelt altijd van complimenten.
.
hihiquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
rijdenen.
komen anders behoorlijk overeen met de mensen die ik IRL ken....quote:Kutmensen in mijn droom.![]()
Nee, déze opmerking snijdt even hout!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies... een saaie film over een saaie man
met een acteur die maar één ding kan, en dus ook vrij saai is
Je hebt er nog steeds geen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, ik hoorde laatst dat ik er nog geen heb enzo...
en als jij er over zou liegen, hoor ik toch wel van m'n échte [fok-]vrienden hoe 't zit![]()
Goede timing.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:23 schreef babette21 het volgende:
anyhow, ik ga mij nog even in mijn boek verliezen...........
Er zijn toch nog 86 films voor hemquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet doen hoor DM, zonde van je tijd...
zowel die film als die man wordt zwaar overschat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |