Waaaah! Hij doet het echt, man!!!quote:
dat vind ik nou echt zo'n ding waar hb meteen een ava van zou maken,quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat vind ik nou echt zo'n ding waar hb meteen een ava van zou maken,
helemaal misvormd dus vanwege 60x60
Dat heeft mijn beste vrind Google gedaan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waaaah! Hij doet het echt, man!!!![]()
!!!! Hoe heb je dat gefix0rd?!!!
Ach, tuurlijk wel!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heeft mijn beste vrind Google gedaan.
Ik kan dat soort meesterwerken niet maken, natuurlijk.
Ik aap niet !quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:51 schreef babette21 het volgende:
he erik, aap me niet na ja....![]()
jij stalker![]()
erik is gemeen, eerst mijn idee jatten en dan een snellere pc hebben en met de eer strijkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:51 schreef Bupatih het volgende:
+ Babette!
Ik heb meteen weer teruggedaan toen ik zag dat jij 't ook had. Meteen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
erik is gemeen, eerst mijn idee jatten en dan een snellere pc hebben en met de eer strijken![]()
![]()
is zij niet veel te oud voor toppop?!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
Toppop was een geniale programmaEcht een jeugdsentiment voor mij..Ook deze groep was vaak te bewonderen in Toppop. Slade
Ze is toch 42?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
is zij niet veel te oud voor toppop?!
ik raak er helemaal van in de war....
48quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:57 schreef Bupatih het volgende:
Ze is toch 42?
Toppop begon in '70. [afbeelding]
Nou, dan kan het dus nog kloppen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
48
en voor mijn gevoel is toppop van de jaren 80..... wat 'n desillusie
Je hebt die film toen niet eens góéd en aandachtig bekeken!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, wát![]()
het is je eigen schuld hoor, ík moest van jóu naar die domme film kijken....
En zoiets moet je dus nooit doen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb alleen al een aversie jegens Andy Kaufman omdat jij, Bupatih, hem zo de hemel in prijst.
Kijk, jij hebt me doorquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En zoiets moet je dus nooit doen!
Ah, vandaar dat je rena zo leuk vindt?![]()
Maar...wat als ik nou zeg dat ík jou een hele toffe, aardige, grappige, slimme, attente, knappe gozer vindt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |