1 Prijs onder de 250 misschien 200quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:01 schreef kippiej het volgende:
tvp.
En aangezien ik voor het eerst in dit topic reageer, en geen zin heb om alle 96 andere topics te lezen, dus nog even een paar vragen
Hoeveel gaat de wii ongeveer kosten?
Hoeveel gaan de nieuwe wii spellen kosten?
Kon je oude spellen tegen betaling downloadenhoe werkt dat dan?
Deze console lijkt mij echt moddervette shit, als ik de site mag geloven!
MS weten we alquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:03 schreef kepler het volgende:
50 dollar voor de spellen zou een mooie prijsbreker zijn
misschien dat MS en Sony dan ook iets gaan zakken, goed voor de gehele games-industrie denk ik
ik bedoel in reactie op die 50 dollar van Nintendo (als dat waar is). Ik denk zelf dat de prijs van de Wii-games gewoon lekker rond de 60 dollar blijft liggen, prima prijs voor een goede game al zeg ik zelfquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:12 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
MS weten we al
en PS3 worden rond de 80 euro (was laatst op het nieuws
Idd want dan kan PS3 het wel shaken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:14 schreef kepler het volgende:
[..]
ik bedoel in reactie op die 50 dollar van Nintendo (als dat waar is). Ik denk zelf dat de prijs van de Wii-games gewoon lekker rond de 60 dollar blijft liggen, prima prijs voor een goede game al zeg ik zelf
en no way dat de prijs van de PS3-games 80 euro gaat worden![]()
Meeste games zijn $50 in Amerika. 50 euro zou iig wel een prijsbreker zijn voor EU begrippenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:03 schreef kepler het volgende:
50 dollar voor de spellen zou een mooie prijsbreker zijn
misschien dat MS en Sony dan ook iets gaan zakken, goed voor de gehele games-industrie denk ik
jah dat bedoel ik dus eigenlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Meeste games zijn $50 in Amerika. 50 euro zou iig wel een prijsbreker zijn voor EU begrippen
De prijs van Wii/xbox360/ps3 games zullen allemaal gewoon rond de 60 euro liggen. Dat is de normale prijs van nieuwe spellen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:12 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
MS weten we al
en PS3 worden rond de 80 euro (was laatst op het nieuws
Ik verwacht dat Nintendo games als Wii sports voor +- 30euro zal verkopen en games als Zelda & Mario voor de normale 55 euro. Ik denk niet dat de prijs van een Nintendo game de volgende generatie omhoog gaat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:07 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
De prijs van Wii/xbox360/ps3 games zullen allemaal gewoon rond de 60 euro liggen. Dat is de normale prijs van nieuwe spellen.
Als de wii echt volledige regio vrij is dan koop ik alleen maar games in de statesquote:
¤55 is toch rond de ¤60quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Nintendo games als Wii sports voor +- 30euro zal verkopen en games als Zelda & Mario voor de normale 55 euro. Ik denk niet dat de prijs van een Nintendo game de volgende generatie omhoog gaat.
Bij mij speelt prijs vooral een factor in het aantal games dat ik koop.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Persoonlijk interesseert het me vrij weinig hoe duur games zijn, ik koop ze toch wel, 50, 60, 70. Boeiend
Importeren doe ik ook vooral omdat ik ze dan gewoonweg eerder heb.
Daar ben ik het wel mee eens natuurlijk. Dat wat de game biedt moet wel in verhouding staan met de prijs. En natuurlijk heb ik het liefst games van 30 per stuk, maar voor (bijv) Zelda en Final Fantasy games zou ik zo 70 overhebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:50 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Bij mij speelt prijs vooral een factor in het aantal games dat ik koop.
Dus zeker wél belangrijk; je kan geen 70 euro vragen voor een game als Excite Truck. Daar heb ik maximaal 40-50 euro voor over.
Preciesquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens natuurlijk. Dat wat de game biedt moet wel in verhouding staan met de prijs. En natuurlijk heb ik het liefst games van 30 per stuk, maar voor (bijv) Zelda en Final Fantasy games zou ik zo 70 overhebben
waarom zijn de spellen van de GBA dan standaard duurder dan die van de NDS?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
¤55 is toch rond de ¤60
Die prijzen zijn al zo zolang als ik me kan herinneren. De prijzen voor de spellen zullen bij alle console ongeveer gelijk zijn.
Misschien is de GBA cartridge duurder om te maken dan die van de NDS en is daarom dit prijs verschilquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
waarom zijn de spellen van de GBA dan standaard duurder dan die van de NDS?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien is de GBA cartridge duurder om te maken dan die van de NDS en is daarom dit prijs verschil
Nou precies,quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:44 schreef Megalomaniac het volgende:
Waarom zijn die oude mario Advance titels nog zo duur. Ze stammen uit 2002/2003...belachelijk.
Maar het kost veel meer om een GC game te maken dan een DS/GBA (ontwikkelings kosten)quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]zou kunnen idd....
maar zo'n dvd-rommetje kost geen kloten om te maken... dus zou je zeggen dat de Wii ook goedkoper zou kunnen...
ik nam altijd aan dat nintendo deze generatie daar ook op zou richten, net zoals de DS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |