Ik heb het zelf regelmatig in de krant gelezen vroeger. Misschien is het nu andersquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:41 schreef 045casual het volgende:
Tippelzone die ligt hier geloof ik al lang niet meer, nooit iemand zien staan in ieder geval savonds.
Lijken mij toch sterke verhalen van dat verdrinken, honden pootjes af door gespannen kabels etc
Hallooooooooooooooooquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:04 schreef TimC het volgende:
Zo ik meld me ook eens ''Scheasbergerveld represent''
Plein klopt overigens niet meer, is helemaal gerenoveerd, zelfde met het plein voor alle kroegen.quote:
Handig zo'n schoonpapa!quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:11 schreef 045casual het volgende:
[..]
Plein klopt overigens niet meer, is helemaal gerenoveerd, zelfde met het plein voor alle kroegen.
De pa van mijn vriendin, is dus de baas van abraxas evenementen, en organiseert zowat elk evenement in heerlen, behalve booch, dat is nog eens handig met festivals, zonder problemen lekker backstage beetje kletsen met de artiesten.
moet zeggen de aardigste artiest die ik heb ontmoet was Zigi(schijnt 7 top 10 hits gehad te hebben) een of andere reageaartiest.
Treble veruit de meest aso artiesten die er hier in nl rondlopen![]()
Ja echt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:13 schreef knowall het volgende:
Heerlen, de ultieme pauper-stad.
Waar de oude vogelzang lag.. Bij de rotonde.. Putgraaf.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:12 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
![]()
Wat afschuwelijk, waar is dit? Ik ben al lang niet meer in Heerlen geweest..
Dierenkliniek bevind zich naast deze gebouwen, aan de achterkant van de wijnkelder die daar ligtquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:16 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
Is/was dit de dierenartsenkliniek op de hoek van de sittarderweg?
Tuindorp valt officieel niet meer in heerlen hé, en tuindorp is nu zo goed als compleet verdwenen, zijn al aan de sloop begonnen daar bij treebeek.quote:
Ja zeker weten...quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:27 schreef TimC het volgende:
Tuindorp hadden ze zo in probleem wijken kunnen gooien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |