Jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:00 schreef Raphaelo29 het volgende:
wordt er nou voor elk kansloos dorp een topic geopend ?
praten ze in Heerlen niet allemaal hui-lands?quote:Geboren en getogen in Heerlen maar altijd beschouwd als 'de hollander' omdat ik geen dialect sprak![]()
quote:Ze zage van Heële de luuj wuure sjtief,
de Winkbülle hojje gee blood i ge lief.
Ze zage i Heële geet alles mit Wink.
Mar inne va Heële zeat nieks en e dinkt:
Refrein:
Vuur mich geet op de ganse Welt, nieks boave der Heëlesje Wink,
Dea toesj ich neet vuur good of geld, dat ginne zich dat ooch mar dinkt.
Mie hat dat bliet vuur Heële sjloa, zoelang der Wink bes-jeet.
Want oane dea Wink, dea He-ëlesje Wink, is Heële, Heële neet, ( 2*)
Deë Wink in os sjtedje, deë deet os nuij good.
Zoelang deë bliet weije, zoelang hout' v'r mood.
Os sjtad weët ing weltsjtad alling durch d'r Wink.
D'r Winkbuul va Heële is sjtolz d'rop en zingt:
Ze zage va Heële, de luuj wuure kaal,
ze sjpreuke gee Limburgs, dat wuur te banaal.
Ze kalle en moelle en veule zich flink.
Mar inne va Heële is sjtolz d'rop en zingt:
ben ook blij dat ik er niet woon idd.. maar op zich snap ik de voordelen van die locatie nog wel. Waar je ze ook gaat opvangen: protesten houd je toch.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:43 schreef huize het volgende:
Het junken probleem valt nu zo giga mee ten opzichte van pak em beet 5 jaar geleden.
Toen der tijd moest je op het station zigzaggen tussen de gebruikers op de trappen richting bushaltes. Tegenwoordig zie je nog maar een enkeling. Alleen de gemeente met hun dom idee om op de klompstraat een junkenopvang te openen begrijp ik niet. Blij dat ik niet meer op de klomp woon.
Neequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
praten ze in Heerlen niet allemaal hui-lands?
Vlakbij de Duitse grens. Ook veel (straat-)prostitutie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:02 schreef Neleos het volgende:
Hoe komt dat nou zo eigenlijk. Dat Heerlen zo'n junkendorp is?
Akerstraat in Hoensbroek...brrr.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:37 schreef Redah het volgende:
Waarom altijd dat gedoe over junks? Weet je dat ik op de meest gare tijdstippen door Heerlen rondloop en er werkelijk nog nooit last van heb gehad? Als ik een plek zou moeten aanwijzen, zou ik vroeger eerder de Akerstraat in Hoensbroek (waar ik woon, al 11 jaar, naast Heerlen dus) aanwijzen...
Heerlen valt best mee
Zonde idd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:43 schreef huize het volgende:
Het junken probleem valt nu zo giga mee ten opzichte van pak em beet 5 jaar geleden.
Toen der tijd moest je op het station zigzaggen tussen de gebruikers op de trappen richting bushaltes. Tegenwoordig zie je nog maar een enkeling. Alleen de gemeente met hun dom idee om op de klompstraat een junkenopvang te openen begrijp ik niet. Blij dat ik niet meer op de klomp woon.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:02 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een beeldje van d'r kuub in de woonkamer staan
Ik zal het eens vragen, voor zover ik weet heeft hij het al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel langquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:04 schreef teamlead het volgende:
[..]cool! enig idee hoe hij daar aan komt?
Is die opvang bij het busstation er niet meer?quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
ben ook blij dat ik er niet woon idd.. maar op zich snap ik de voordelen van die locatie nog wel. Waar je ze ook gaat opvangen: protesten houd je toch.
welke bedoel je? Dat gebouwtje bij die tunnel? Daar is het al lang niet meerquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:05 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Is die opvang bij het busstation er niet meer?
Ja dat was bij het busstation tegenover het cbs. Maar dat was wel 10 jaar geledenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
welke bedoel je? Dat gebouwtje bij die tunnel? Daar is het al lang niet meer
Er was ook zo'n zwerver (15 jaar geleden ofzo) die gewoon overal ging zitten schijten. Echt een heel erg vieze vent. Hij lag vaak in de hoek voor de v&d.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:51 schreef Schimpie het volgende:
Die zwerver bij het station met zijn straatkrant.![]()
Heerlen.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:55 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Er was ook zo'n zwerver (15 jaar geleden ofzo) die gewoon overal ging zitten schijten. Echt een heel erg vieze vent. Hij lag vaak in de hoek voor de v&d.
Aaah ja die vent was oké. Hij ruimde ook papiertjes enzo op die op straat lagen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat was Leo... Leo was cool
Leo is nu dood
en er liep toen nog een zwerver rond.. als je die een kwartje gaf of je brood, vertelde hij een mop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |