Ik vond het een vrij lastig concert om te fotograferen inderdaad, weinig frontlights, veel rockvingers en vuisten uit het publiek waar je op blifjt focussen en Coby blijft inderdaad geen seconde stil staan! Maar goed, we hebben toch nog wat leuke foto'squote:Op donderdag 21 juni 2007 12:30 schreef PiperMaru het volgende:
De exif is er ook uit
Ik heb een Canon 30D en meeste tijd met een Sigma 70-200 F2.8 gefotografeerd.
Ik stond eerst helemaal vooraan maar heb daar geen enkele scherpe foto kunnen nemen. Niet alleen omdat het publiek zo los ging, maar ook omdat die zanger geen seconde stil bleef staan. Daarna nog verschillende posities in de zaal uitgeprobeerd. Ik heb jou volgens mij ook zien staan. Er waren ook niet zo veel fotografen
Waar zou ik die kunnen vindenquote:
Ik heb even een wallpaper in elkaar geflanst op 1280*1024:quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:46 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Mooie foto's, maar heb je ze toevallig ook nog in originele resolutie? Leuk als wallpaper
Redelijk positief waar ze normaal echt heel vaak negatief en overcritisch zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:03 schreef PiperMaru het volgende:
De review van 3voor12/utrecht staat inmiddels ook online
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:06 schreef Komakie het volgende:
Alleen de zin "Hoewel hij kan zingen, rappen en schreeuwen, schiet de zang van Jacoby Shaddix live behoorlijk te kort." vind ik nergens op slaan. Wat ik vind dat hij prima zingt...
ook eensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Redelijk positief waar ze normaal echt heel vaak negatief en overcritisch zijn.
Alleen de zin "Hoewel hij kan zingen, rappen en schreeuwen, schiet de zang van Jacoby Shaddix live behoorlijk te kort." vind ik nergens op slaan. Wat ik vind dat hij prima zingt...
prachtige laatste 2 nummersquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:36 schreef Komakie het volgende:
btw:
setlist:
To be Loved
Getting Away With Murder
Alive
Time Is Running Out
Born With Nothing, Die With Anything
She Loves Me Not
Forever
Dead Cell
Broken Home
Crash
Take Me
Scars
Reckles
Coffin Nail
Snakes
Between Angels And Insects
Last Resort
Moh ik vind Last Resort nu zo langzamerhand wel een beetje te voor de hand liggend worden. Hoewel ze vorige keer in de 013 die niet als laatsten speelden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:13 schreef Patrijz het volgende:
[..]
prachtige laatste 2 nummersals we het over best for last hebben (imo)
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Moh ik vind Last Resort nu zo langzamerhand wel een beetje te voor de hand liggend worden. Hoewel ze vorige keer in de 013 die niet als laatsten speelden.
Ik moet zeggen dat ik het ook niet echt een supervet nummer vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |