Ik ben wel van plan om te gaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:22 schreef Cyaa het volgende:
ik ga ze zien op 15 oktober in 013! Nog meer mensen hier?
Ik koop zaterdag meteen een kaartje.
De vvk begint pas zaterdagquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan om te gaan.
Maar moet nog een kaartje kopen. Ga ik waarschijnlijk vanavond doen. Anders morgen
I'll be there... En volgende week cd! Ik heb al stiekem gezocht naar torrents maar die schijnen niet zo goed te zijn (radio rip) dus ik wacht geduldig af...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:22 schreef Cyaa het volgende:
ik ga ze zien op 15 oktober in 013! Nog meer mensen hier?
Ik koop zaterdag meteen een kaartje.
Idd.. Ik denk dat ik mijn moeder maar regel...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef Cyaa het volgende:
w00t ik heb dus 2 kaartjes gekocht! Wordt dope....maar de laatste trein om 23:00u?damn, dat is zwaar klote
iddquote:Op woensdag 6 september 2006 19:22 schreef Bellah het volgende:
[..]
Idd.. Ik denk dat ik mijn moeder maar regel...![]()
Ieg hebben ze wel nu treinkaartjes actie bij Kruidvat dat je gewoon kaartje koopt voor 10,- en dan kun je overal naartoe... Scheelt best wat (lees: uit Roermond) alleen lullig dat je dan niet meer terugkomt omdat de laatste al weg is![]()
Ik download het nu en duurt 2 min in totaalquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:24 schreef Cyaa het volgende:
ik download nu het album! Nog een kwartiertje
Edit: nog 4 min![]()
EDIT: Ik luister m nu!!! Ze hebben echt een totaal andere stijl nu![]()
t klinkt wel goed!
nog een edit:
het is geen cd-rip of gelekte versiemaar als het goed is wel alle nummers enz. alleen eentje sowieso in live uitvoering
Welke nummers zijn er gerapt op het 2e?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:00 schreef Komakie het volgende:
Er wordt bijna niet meer gerapt zoals op de eerste 2 albums.
quote:Op zondag 10 september 2006 11:33 schreef Lauder-Frost het volgende:
[..]
Welke nummers zijn er gerapt op het 2e?
She loves me not. (maar ook maar een stukje)quote:Op zondag 10 september 2006 11:33 schreef Lauder-Frost het volgende:
[..]
Welke nummers zijn er gerapt op het 2e?
Dat had ik ook, ik dacht 'nou dat begint lekker' maar van de middelste tracks is me weinig bijgebleven, misschien moet ik hem wat vaker luisteren...quote:Op woensdag 13 september 2006 12:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
She loves me not. (maar ook maar een stukje)
De rest weet ik ff niet. Niet meer zo veel idd.
Ik heb het album nu een paar keer geluisterd en ik vind dat hij heel sterk begint. De eerste 3 nummers zijn echt vet.
Maar na een tijdje kakt het een beetje in. Aan het einde zitten wel weer een paar vette tracks. Midden stuk vind ik niet zo goed. Begin en einde is wel ok
Nouja ik ervaar het zo:quote:Op woensdag 13 september 2006 15:35 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Dat had ik ook, ik dacht 'nou dat begint lekker' maar van de middelste tracks is me weinig bijgebleven, misschien moet ik hem wat vaker luisteren...
Ik heb precies het tegenovergestelde. Ze hebben een veel volwassenere en serieuzere sound dan voorheen. Ik dacht eerst dat ik naar een andere band luisterde.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nouja ik ervaar het zo:
1 ...To Be Loved 3:01 erg vet
2 Alive 3:22 vet
3 Crash 3:21 erg vet[/v]
4 The World Around You 4:35 [b]redelijk vet
5 Forever 4:06 wel ok maar traag
6 I Devise My Own Demise 3:36 vvet
7 Time Is Running Out 3:23 bagger
8 What Do You Do? 4:22 [bbagger[/b]
9 My Heart Is A Fist 4:58 matig
10 No More Secrets 3:15 Vet. zeker na de 3 laatste liedjes
11 Reckless 3:34 matig
12 The Fire 3:29 matig
13 Roses On My Grave 3:13 apart maar het klinkt wel grappig
14. Scars Live Vet nummer met een goede stem, hoewel het irritant is dat hij het publiek regelmatig laat zingen
15. S.O.S. (UK Bonus track) Die is weer vet
Zo ervaar ik hem nu.
Eigenlijk wel als een redelijk album maar te veel baggernummers er tussendoor. Hij begint echt super met 6 goede nummers maar daarna zakt hij wel redelijk door het ijs. Op een paar nummers na. Grappig dat ik precies de eerste helft van het album vet vindt en de andere helft niet
Toen was ik bier aan het halen dus die heb ik grotendeels gemistquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Hiphop is totaal mijn smaak niet en toen die Linda erbij kwam was het dieptepunte cht wel bereikt
Niks aan gemistquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:49 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Toen was ik bier aan het halen dus die heb ik grotendeels gemist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |