Ok ik heb ff wat liedjes geluisterd en de rest ff snel doorgescipt.
Als je het vorige album goed vond zal je dit ook zeker wel goed bevallen. Er wordt bijna niet meer gerapt zoals op de eerste 2 albums. Daarintegen heeft Coby wel een goede stem dus het stoort me totaal niet.
Sommige liedjes zijn wat sneller dan op het vorige album. Ik vond het een beetje in de verte op My Chemical Romance lijken.
Het heeft niets meer weg van de oude Papa Roach, dus als je dat goed vond en het laatste album bagger dan kun je deze beter links laten liggen. Als het vorige album goed vond, dan komt het helemaal goed met dit album.
Ze hebben zelf aangegeven dat ze deze kant op wilden gaan dus het was al een tijdje duidelijk dat ze deze kant op wilde gaan. Op zich heb ik er niet zo'n problemen mee. Het luistert wel lekker weg. (net als Getting away. zoals ik al eerder heb gezegd in dit topic)
Ik ben benieuwd hoe ze dit live ter gehoren gaan brengen. Ik heb ze een keer op lowlands gezien net voor dat vorige album uit kwam en toen vond ik ze echt goed. Energieke show best goed strak gespeeld (ok, het is niet de meest ingewikkelde muziek, maar toch) en de zang was ook prima
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"