Als het met zo een takje gaat meteenquote:
disconnectery om half 3 savondsquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:56 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik bleef vroeger wel eens slapen bij mijn opa en oma. was echt klotekei vroeg naar bed, en dan gingen we 's avonds nog even tv kijken: national geographic
Ja doh!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
DBZ is langdraadig enzo
Elfen lied is gewoon tof.
eerste afleveringen zijn idd saai, maar je moet wat hequote:Op woensdag 26 juli 2006 00:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
DBZ is langdraadig enzo
Elfen lied is gewoon tof.
wie is zwelgje?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik keek altijd zwelgje bij oma en opa.
Het is je vergevenquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
huh fuck, ik wou een andere zin daar typen
en daar kwam het 'bij de' in voor
Gelijk uitwonen dan maarquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als het met zo een takje gaat meteen
nee, om 6 uur 's avonds totdat we naar bed gingenquote:
kut puberquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:58 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
eerste afleveringen zijn idd saai, maar je moet wat hewas pas echt gaaf toen gohan ssj2 werd.
[..]
wie is zwelgje?
Dat was met kerst op tv altijd....quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik keek altijd zwelgje bij oma en opa.
Van Oli B Bommel tochquote:
One Piece is een soort gelijkenis en loopt nog steeds... Dat is een übertôffe serie!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:57 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ja doh!
Best kuttt enzo om een gevecht van 1 uur ofzo in 30 aflevering te zien
Maar elfen lied is tof ja![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
er is geen bal op de tv
ik ben volwassen ja!quote:
wie is oli b bommel?quote:
quote:
Heej, ik wil de volgende dag nog wel normaal kunnen zittenquote:
waar gaat dat over?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
One Piece is een soort gelijkenis en loopt nog steeds... Dat is een übertôffe serie!![]()
_O
Die lees ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
One Piece is een soort gelijkenis en loopt nog steeds... Dat is een übertôffe serie!![]()
_O
Je bent boos op mequote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja, en ik heb een zwarte broek met witte overhemd en stropdas
Nou hele lieve tedere en zachte lesboseks maar?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej, ik wil de volgende dag nog wel normaal kunnen zitten
dat bedplassen ben ik al een paar jaar ontgroeid hoor!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:00 schreef NanKing het volgende:
Als je uit 88 komt, kom je net uit de luiers snotjong.
omfg, ga eens dood of zo.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik ben volwassen ja!
[..]
wie is oli b bommel?
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |