Ze zijn soms net mensen hé?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
niet alle lesbeau's zijn overal kaal [afbeelding]
sommige soep is gemaakt van gelantine best lekker, neem nou tomaten soep of kippesoepquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:07 schreef NanKing het volgende:
Soep
Soep met ballen
Ballen
Ballen zonder soep.
Jij bent 2 mensen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee het staat voor mijn intellectuele stoere andere ik.
Ik zelf ben vrij haarloos.
Ik eet geen vleesquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
sommige soep is gemaakt van gelantine best lekker, neem nou tomaten soep of kippesoep
ik heb er nog 1 op mijn monitor staanquote:
Zonder soep hadden wij hier niet gezetenquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
En dat noemt men eten... Het is water met weinig groenten!
Drinken kan en noemen ze eten hoor
Het is niet lekker ook
Ik weet dat zelfsquote:
soep van mijn mams is super lekkerquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
En dat noemt men eten... Het is water met weinig groenten!
Drinken kan en noemen ze eten hoor
Het is niet lekker ook
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:10 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik heb er nog 1 op mijn monitor staan
Je bent iig nooit alleen?quote:
quote:
ik wou hier een flauwe opmerking neerzetten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sorry, had bepaalde beelden voor me
doe jij ook ff irritant zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:12 schreef mart89 het volgende:
Snoepgoed (of gewoon: snoep) is de algemene benaming voor lekkernijen, meestal met suiker als hoofdbestanddeel. Snoep ontstond ooit als medicijn, de pil vond men altijd erg bitter en smaakte dus niet echt lekker. Men bedacht later dat een suikerlaagje om de bittere pil het minder vies zou maken, dit bleek ook want mensen vonden ze zelfs lekker. Aanvankelijk was snoep alleen beschikbaar bij de apotheek maar werd later gewoon in de supermarkten verkocht als lekkernij. Het werkwoord 'snoepen' is hier van afgeleid, en omvat meer dan het eten van snoep. Ook het eten van koekjes, chips en slagroom valt onder 'snoepen'.
Ik hield de flauw opmerking ook al voor mequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik wou hier een flauwe opmerking neerzetten.
heul niet!quote:
Welke wou jij maken danquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik hield de flauw opmerking ook al voor me
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:14 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
heul niet!weet je van wie ik die gekregen heb he!?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:15 schreef Sebasser het volgende:
Pillen innemen!
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |