quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
die krijg je lekker toch niet te zien
Ik sla liever mijn vaderquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
beter toch? geen tegenstrubbeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef gateh het volgende:
wheh ik startte lkkr pagina drie
ik zie het nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ale je je hoofd een beetje schuin houdt, zie je d'r slipje
Kerelquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ale je je hoofd een beetje schuin houdt, zie je d'r slipje
Engels gesproken is wel leukquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee niet nu....
Nederlands gesproken dexter
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ik sla liever mijn vader
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan het niet eens ontvangenquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee niet nu....
Nederlands gesproken dexter
Ik ook niet meerquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:48 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik kan het niet eens ontvangen
dragonball z kwam toch ook op cartoon network? of een andere zender?
doe ik, ik houd mijn hoofd zo schuin als ik maar kan, maar het lukt me gewoon niet!!quote:
dat was tofquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:49 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ik ook niet meer![]()
ook op cartoon network volgens mij![]()
Op UPC digitaal en het zuigtquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:48 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik kan het niet eens ontvangen
dragonball z kwam toch ook op cartoon network? of een andere zender?
ik keek het ook altijd! ben nu zelfs alle afleveringen aan het dl-enquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:50 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ik keek het vroeger altijd![]()
Mijn moeder nam het ook op enzo![]()
Mijn edit... wat doe je?quote:
Me 2.... Heb al paar series compleetquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:51 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik keek het ook altijd! ben nu zelfs alle afleveringen aan het dl-en
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:51 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik keek het ook altijd! ben nu zelfs alle afleveringen aan het dl-en
dan weet ik het ook niet meer, maar ik kan je vertellen. het ziet er heerlijk uitquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:49 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
doe ik, ik houd mijn hoofd zo schuin als ik maar kan, maar het lukt me gewoon niet!!
Heej Qunixquote:
DBZquote:
Spam!!!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:52 schreef Forcefuzz het volgende:
Bijlage: CLICK-HERE-forMEDS.HTML (< 0.01 MB)
Mjaquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej Qunix.. het is weer rustig vannacht
ik heb nu aflevering 1 tm 17, en moet nog tot 276quote:
Moet dat niet klaarneuken zijn>quote:
dan voel je je vast goed! zo met al die kleinkinderen die op bezoek komen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:53 schreef NanKing het volgende:
Ik verveel me als een pedo in een bejaardentehuis.
Beide ookquote:
Hoezo vervelen daar?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:53 schreef NanKing het volgende:
Ik verveel me als een pedo in een bejaardentehuis.
Ow.. DBZ.. Moet ook eens binnenhalen...quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:53 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik heb nu aflevering 1 tm 17, en moet nog tot 276![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik quote 'm even voor het 't nageslacht.
Het is 0.55 denk je dat er nog kleinkinderen zijn hierquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:54 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
dan voel je je vast goed! zo met al die kleinkinderen die op bezoek komen!![]()
duurt nog 16 uur met deze snelheidquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ow.. DBZ.. Moet ook eens binnenhalen...
DBZ kwam vroegah op Yorin btw.
ik bleef vroeger wel eens slapen bij mijn opa en oma. was echt klotequote:Op woensdag 26 juli 2006 00:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is 0.55 denk je dat er nog kleinkinderen zijn hier.
jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:54 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
dan voel je je vast goed! zo met al die kleinkinderen die op bezoek komen!![]()
Ik keek altijd zwelgje bij oma en opaquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:56 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik bleef vroeger wel eens slapen bij mijn opa en oma. was echt klotekei vroeg naar bed, en dan gingen we 's avonds nog even tv kijken: national geographic
Als het met zo een takje gaat meteenquote:
disconnectery om half 3 savondsquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:56 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik bleef vroeger wel eens slapen bij mijn opa en oma. was echt klotekei vroeg naar bed, en dan gingen we 's avonds nog even tv kijken: national geographic
Ja doh!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
DBZ is langdraadig enzo
Elfen lied is gewoon tof.
eerste afleveringen zijn idd saai, maar je moet wat hequote:Op woensdag 26 juli 2006 00:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
DBZ is langdraadig enzo
Elfen lied is gewoon tof.
wie is zwelgje?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik keek altijd zwelgje bij oma en opa.
Het is je vergevenquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
huh fuck, ik wou een andere zin daar typen
en daar kwam het 'bij de' in voor
Gelijk uitwonen dan maarquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als het met zo een takje gaat meteen
nee, om 6 uur 's avonds totdat we naar bed gingenquote:
kut puberquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:58 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
eerste afleveringen zijn idd saai, maar je moet wat hewas pas echt gaaf toen gohan ssj2 werd.
[..]
wie is zwelgje?
Dat was met kerst op tv altijd....quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik keek altijd zwelgje bij oma en opa.
Van Oli B Bommel tochquote:
One Piece is een soort gelijkenis en loopt nog steeds... Dat is een übertôffe serie!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:57 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ja doh!
Best kuttt enzo om een gevecht van 1 uur ofzo in 30 aflevering te zien
Maar elfen lied is tof ja![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
er is geen bal op de tv
ik ben volwassen ja!quote:
wie is oli b bommel?quote:
quote:
Heej, ik wil de volgende dag nog wel normaal kunnen zittenquote:
waar gaat dat over?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
One Piece is een soort gelijkenis en loopt nog steeds... Dat is een übertôffe serie!![]()
_O
Die lees ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
One Piece is een soort gelijkenis en loopt nog steeds... Dat is een übertôffe serie!![]()
_O
Je bent boos op mequote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja, en ik heb een zwarte broek met witte overhemd en stropdas
Nou hele lieve tedere en zachte lesboseks maar?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej, ik wil de volgende dag nog wel normaal kunnen zitten
dat bedplassen ben ik al een paar jaar ontgroeid hoor!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:00 schreef NanKing het volgende:
Als je uit 88 komt, kom je net uit de luiers snotjong.
omfg, ga eens dood of zo.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik ben volwassen ja!
[..]
wie is oli b bommel?
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |