Held!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:57 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb het over drinken om in slaap te komen met die tiefushiite. Zodat je overdag nog een beetje kan functioneren.
Waar haal je ze vandaan dan op dvd kwaliteit? Ik moet het met newsgroups doen en die zijn gecapt op 250kb.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:58 schreef Armageddon het volgende:
Een DVD film van 4 gig ben ik nu nog maar 20 minuten mee bezig.
Ik moet het stellen met een armetierige 12mb. En wat die 35 graden betreft, ik "werk" morgen thuis.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:58 schreef Armageddon het volgende:
Over downloadlijst gesproken trouwens. Ik heb vandaag mijn 20mb lijn van bbnet in gebruik genomen in mijn nieuwe huis. Een DVD film van 4 gig ben ik nu nog maar 20 minuten mee bezig.
Ooooooooh....snap ik je even helemaal verkeerd zeg!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Onder invloed werken? Daar heb ik het toch over gekkie! Ik heb het over drinken om in slaap te komen met die tiefushiite. Zodat je overdag nog een beetje kan functioneren.
Een vriend van me heeft ook zo'n lijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:58 schreef Armageddon het volgende:
Over downloadlijst gesproken trouwens. Ik heb vandaag mijn 20mb lijn van bbnet in gebruik genomen in mijn nieuwe huis. Een DVD film van 4 gig ben ik nu nog maar 20 minuten mee bezig.
Zolang je het maar niet vergeet, zoals ik eens meemaaktequote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef Shirley het volgende:
Ik slik maar één ding, en dat iedere maand drie weken lang elke dag.
www.eweka.nl is geloof ik zonder cap.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar haal je ze vandaan dan op dvd kwaliteit? Ik moet het met newsgroups doen en die zijn gecapt op 250kb.
Whehehe. Nee, die gevolgen kunnen slecht voor je hart zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet vergeet, zoals ik eens meemaakte.
Even voor de duidelijkheid, ík was de vergeetachtige niet he.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:00 schreef JDude het volgende:
Zolang je het maar niet vergeet, zoals ik eens meemaakte.
Wat is dat voor kutzooi? Gewoon Giganews.com ouwe.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar haal je ze vandaan dan op dvd kwaliteit? Ik moet het met newsgroups doen en die zijn gecapt op 250kb.
Ik vond op zondagmiddag een apotheek met morning-afterpillen zoeken al erg genoeg.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:01 schreef Shirley het volgende:
Whehehe. Nee, die gevolgen kunnen slecht voor je hart zijn.
Kan ik regelen voor je. 55 euro per maand.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft ook zo'n lijn.
Die stuurde ik zaterdag een sms met de melding dat de nieuwe Stargate er stond. Direct gevolgd door een sms 'thanks, zal 'm ff downen'.
En iets van vijf minuten later weer een sms 'Hij is binnen'.
Ik wil ook zo'n verbinding..
Lieverd, vertel me hoe jij in slaap kan komen dan met deze temperaturen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ooooooooh....snap ik je even helemaal verkeerd zeg!!
![]()
Nee, ik heb geen drank nodig om in slaap te komen, plus dat ik er altijd uitzie als een fris en fruitig hoentje.
Ach, zolang het maar binnen 72 uur is. Dus dan weet je dat voor de volgende keer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vond op zondagmiddag een apotheek met morning-afterpillen zoeken al erg genoeg.
Mijn vriendin stopt maar 1 keer in de 3 maanden. Ideaal!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik slik maar één ding, en dat iedere maand drie weken lang elke dag.
Better safe than sorry, hm?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:03 schreef Shirley het volgende:
Ach, zolang het maar binnen 72 uur is. Dus dan weet je dat voor de volgende keer.
Ik gooi een raam open in de slaapkamer, richt de ventilator op m'n bed, draag zo min mogelijk en hou een natte washand bij me die ik af en toe over m'n hoofd, armen en benen haal, terwijl de koele lucht eroverheen blaast....heerlijk! En natuurlijk veel koud drinken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Lieverd, vertel me hoe jij in slaap kan komen dan met deze temperaturen?
Jij zit in de business?quote:
Waarschijnlijk zit ik zondag bij een vriend die het heeft.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Yup alleen beetje duur. Als Eweka zelfde snelheid geeft voor minder ga ik daar heen.
Ja maar lieverd dan ben je de hele nacht druk. Ik doe liever mezelf bezuipen en de hele nacht doorslapen. Voel je je in de ochend niet al te best maar na 3 koppen koffie gaat het wel weer hoor. En ik ben fitter dan de meeste mensen op mijn werk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik gooi een raam open in de slaapkamer, richt de ventilator op m'n bed, draag zo min mogelijk en hou een natte washand bij me die ik af en toe over m'n hoofd, armen en benen haal, terwijl de koele lucht eroverheen blaast....heerlijk! En natuurlijk veel koud drinken.
Yup, zit er midden in.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij zit in de business?.
Maar nee, ik ga misschien binnenkort op mezelf en dan klop ik nog wel eens aan. Mits ik er geld voor heb dan..
De hele nacht druk? Waarmee? Ik ben altijd zo vertrokken en wordt met moeite wakker de volgende morgen. Zo lekker slaap ik! Alleen werken ja.... ik word pas actief na 10enquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja maar lieverd dan ben je de hele nacht druk. Ik doe liever mezelf bezuipen en de hele nacht doorslapen. Voel je je in de ochend niet al te best maar na 3 koppen koffie gaat het wel weer hoor. En ik ben fitter dan de meeste mensen op mijn werk.
Ik snap uberhaupt niet wat je daar doet miss. Ga lekker naar huis. Dit schiet niet op.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:08 schreef miss_bleu het volgende:
ik ga dood morgen als het 34 graden hier word
Met je washandjes en je airco enzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
De hele nacht druk? Waarmee? Ik ben altijd zo vertrokken en wordt met moeite wakker de volgende morgen. Zo lekker slaap ik! Alleen werken ja.... ik word pas actief na 10en
Man, dat is nog geen 5 minuten werk. Sterker nog, ik ga het nu meteen weer doen! Heerlijk slapen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Met je washandjes en je airco enzo
Voor de rest pas je heel goed bij mij. Ik ben na 11 uur pas wakker.
Ga ik doen. Vraag meteen aan haar of ik een weekje mag logeren bij je om in de leer te gaan zeg maar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Man, dat is nog geen 5 minuten werk. Sterker nog, ik ga het nu meteen weer doen! Heerlijk slapen!![]()
Enne...de groeten aan je vriendin![]()
Same here men! HELD!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:12 schreef JDude het volgende:
Bedtijd ook hier. Ben zat genoeg om meteen weg te vallen, ongeacht temperatuur.
Wow!quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:21 schreef Armageddon het volgende:
Sta ik vanochtend bij de tramhalte zeg....
Staat er een Belg met een heel pak kranten achter in z'n auto. Ik zeg waar heb je dat voor nodig? Hij zegt dan kan ik lekker scheuren. Ghe ghe ghe. Geinig hè?quote:
Ghe ghe, sjees man!quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Staat er een Belg met een heel pak kranten achter in z'n auto. Ik zeg waar heb je dat voor nodig? Hij zegt dan kan ik lekker scheuren. Ghe ghe ghe. Geinig hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |