Ontsteking in de onderste wervels, loop nu bij een kraker die er sadistisch veel genoegen in schept om me zo mank mogelijk weer naar huis te sturen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:14 schreef Armageddon het volgende:
Rug kapot? Had ik ook weer van de week man. Komt door de hitte en dan die kut airco en die blowers op je flikker.
Dokter zegt dat ik ook naar een kraker moet of moet gaan zwemmen. Ik ga wel zwemmen. Aan mijn lijf geen polonaise.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ontsteking in de onderste wervels, loop nu bij een kraker die er sadistisch veel genoegen in schept om me zo mank mogelijk weer naar huis te sturen.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:24 schreef elcastel het volgende:
Ah.
Stress hè. ICT is kut man. ;-)quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:19 schreef Havoc het volgende:
Mjah ik zit er al meer dan 3 jaar telkens mee te kloten dus toch maar een keer naar de dokter gegaan. De fun is donderdag want mijn nek zit ook al een jaartje of 7 vast en die gaat dan los gemaakt worden.
Nek is het gevolg van een kopstaart botsing met 80Km/uquote:
H.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik had het al heet komt die Shirley ook nog een keer langs.
Goed bezig dude!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:36 schreef Armageddon het volgende:
Ow ben je ook al in die fase? hehe! Ik maak me ook nergens druk meer om sinds ik bij mijn vorige baas zijn hele kantoor had ondergekotst. Ik was er wel klaar mee. Mezelf druk maken doe ik ook niet meer.
Hou op alsjeblieft. Ik ga elke keer voor de airco staan met mijn kont.quote:
Hehehe, mot je maar niet aan die kinderen beginnen hè. Heb je een verfrissende knal voor haar harses al eens geprobeerd?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:41 schreef Havoc het volgende:
[..]
Goed bezig dude!
Neway. Ik ga het kussen raken. Zo meteen weer even aan de wandel met de kleine meid als die niet wil slapen.
Mzzl!
Mwah, zweetslipjes zijn hier niet aan de orde. Ik heb wel een zweetsnor! Telt dat ook?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hou op alsjeblieft. Ik ga elke keer voor de airco staan met mijn kont.
Hoe is het met jouw zweetslip?
Dan moet je je feauteaux toch eens gaan updaten Shirley.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mwah, zweetslipjes zijn hier niet aan de orde. Ik heb wel een zweetsnor! Telt dat ook?
Ha kassameisjesversierder!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:44 schreef NJ het volgende:
'n Avond, allen.
Ram ff Ode aan het Bier dicht, heb ze al naar [BeF] gestuurdquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:44 schreef NJ het volgende:
'n Avond, allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |