Neej dit klopt voor geen meter dus dit fabeltje is ook alweer uit de wereld geholpenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Erg leuk, Maikuuul
Zeg, ik had elders een discussie over 'hendig sjiek'. Volgens een paar andere users kun je ook 'sjiek hendig' zeggen. Is dat wel zo![]()
Dank je wel hoor, ik ga 't meteen even meldenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neej dit klopt voor geen meter dus dit fabeltje is ook alweer uit de wereld geholpen
Daar heb je verder dan weer geen foto van.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:59 schreef Maikuuul het volgende:
Owja waar ik wel om kon lachen was om een winkel in St Tropez met slippers van 3000 knakkerste triest
c'est maikuuulequote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:17 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom verbaast me het toch weer dat een reisverslag als deze zoveel reacties krijgt en een verslag van 11 pagina's in een word-bestand haalt de 15 nog niet eens...
aaaah maikuuul groeit op, wat schattigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
Dit jaar voor de eerste keer zonder ouders op vakantie dus ging ik maar met een vriend ( MaddoxX ) en zjin ouders op vakantie naar Zuid-Frankrijk.
...
Tip: foto's niet tijdens het eten bekijkenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:19 schreef dwerg het volgende:
Dit topic ga ik vanavond nog even uitgebreid lezen.
Dat is idd moeilijk he tijdens het rukken etenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tip: foto's niet tijdens het eten bekijken![]()
Me moeder heeft helemaal geen gele auto.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:05 schreef Sjakie01 het volgende:
http://i7.tinypic.com/210dbv4.jpg
Heb je niet gevraagd of jij je sjieke scooter en de gele verpauperde kanarie auto van je moeder tegen die bak kon inruilen?
Neej want dan komen er allemaal vette vingers opquote:Op maandag 31 juli 2006 13:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tip: foto's niet tijdens het eten bekijken![]()
Thuisgelaten gek, want die vrouw waar ik mee was gegaan was eerst haar tas uit haar handen geruktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:12 schreef Wuppie. het volgende:
waar is je gouden roflpanter ketting?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |