Kheb een BMI van 18-19 dus daar is niks mis mee ik weeg 59 en ben 1.78 ofzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
kenker het eerste wat ik inderdaad ook dacht is, krijgen jullie geen eten thuis en dat kwam redelijk overeen met de eerste post
je hep tochal een Foxquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]ik wist dat ik moest gaan uitleggen dat ik een soort holte heb int midden
dat is niet spieren aan spannen maar dit hebben meerdere mensen....
Dus nu ben ik eigenlijk gehandicapt en moet ik zoeen karretje gaan halen zodat ik nooit meer hoef te lopen.
Neej gek, zij pakken een lastminute naar Turkije zei ze.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:50 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
je hep tochal een Fox![]()
verders beetje weinig actie op die foteau's
moest je niet met Jennifuuuur op vakantie????
Neej, maar je had wel discotheken bij de boulevard maar het zag er nogal triest uit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:07 schreef Beach het volgende:
Ben je nog uitgeweest trouwens?
Hmmm meestal hoor je zo van: boh gek pallets dikke vieze wijven met haar over hun hele lichaam daar in frankrijk. Maar misschien dat ze nu eindelijk het scheermesje gevonden hebben daarzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Modemvriendelijker ?we leven niet meer in 1996 hoor gek waar iedereen op 56kb/ps zat of wtf was dat.
Er waren best leuke meiden in Frankrijkals je het vergelijkt gek met nederland ist daar ubergoed
niet zoveel dikzaks in france
Moi dokterquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neej, maar je had wel discotheken bij de boulevard maar het zag er nogal triest uit.
Uiteraard wel pilsjes genuttigd ( Kronenburg )
Een halve liter bier koste @ het terras 5.90
Die afgronden waren ook in de Verdon, schitterend vond ik het, een soort Grand Canyon maar dan met bomen en dergelijke.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben ook bij de Gorges de Verdon ofzo geweest. Welke plaats zat je?
Klopt, het zag er echt vet uit. Het regende alleen wel toen we er waren en het was iets van 2 uur rijden over bergweggetjesquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die afgronden waren ook in de Verdon, schitterend vond ik het, een soort Grand Canyon maar dan met bomen en dergelijke.
Ik zat in Bormes Les Mimosas
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |