Yep, heb een Tarlov's cyste waardoor ik chronisch pijn heb en dus veel medicijnen slik. En je kan af en toe best stoned worden van die tramadolquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:31 schreef garreth82 het volgende:
[..]
tramadol is een pijnstiller, of heb je ook pijn? (je kunt er wel erg suf van worden, vooral als je't nog maar net gebruikt)
Ik google op 'tarlov's cyste' en vind direct een artikel over jou...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:51 schreef Anitra het volgende:
[..]
Yep, heb een Tarlov's cyste waardoor ik chronisch pijn heb en dus veel medicijnen slik. En je kan af en toe best stoned worden van die tramadolZopiclon en tramadol kunnen behoorlijk reageren op elkaar waar ik dan dus actief van word
In Nederland zijn benzo's (of daar sterk op lijkende middelen, zoals zolpidem) gelukkig niet zonder voorschrift verkrijgbaar en ik zou ook niet proberen het via het internet te kopen. Vaak zijn de pillen via buitenlandse internetapotheken nep en soms zelfs schadelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:47 schreef lizken het volgende:
Ik neem al jaaaaren zolpidem. Ik neem onderhalf pilletje voor het slapen gaan. Waarschijnlijk is het gewoonweg na al die jaren placebo-effect, dat besef ik wel eigenlijk.
Weet iemand waar ik zolpidem kan kopen zonder dat ik een voorschrift nodig heb? Altijd maar naar de huisarts lopen is nogal vervelend. Aangezien ik onderhalf pilletje neem, is dat doosje snel leeg..
Ermee stoppen is gewoonweg geen optie meer voor mij, zonder slaappil slaap ik gewoon nachtenlang niet en ga ik gewoon kapot![]()
Blijkbaar is zolpidem nog vrij licht, de apotheker raadde me zelfs aan om bij men huisarts om zwaardere pillen te vragen?Nee, daar begin ik echt niet mee..
thanks en slaapwel mensjes
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:03 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ketamine is trouwens ook een benzodiazepine en buiten het uitgaanswereldje eerder bekend als ketazolam, denk ik.
ja, zo'n 3 jaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:52 schreef Jonkowise het volgende:
[..]
Ik weet dat dit al heel oud is maar het is alweer een tijdje geleden dat ik zulke bullshit heb gelezen
Antipsychotica worden als het goed is alleen gebruikt met patiënten met psychotische ontregelingen. Die kunnen inderdaad sederen, dus worden soms ook voor de nacht gegeven. Alleen als slaapmiddel lijkt me onverstandig. Zelfde geldt voor promethazine, dat is echt iets voor de psychiatrie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:53 schreef seasushi het volgende:
Waarom is seroquel nog niet genoemd? Geen slaapmiddel, maar antipsychotica, maar doet het erg goed.
En de combi oxazepam en promethazine (anti allergie middel) Slaat ook als een rubberen hamer
edit: een oud topic![]()
Hoezo gaat dat nu dan niet weer lukken eigenlijk?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat is eigenlijk het sterkste medicijn wat je kunt krijgen wat niet via de apotheek is? Ben toe aan slaap en het lukt niet echt. Enige waar ik echt goed op sliep was valium (dokter prescriptie) maar dat gaat nu niet weer lukken.
Ik heb al jaren slaap problemen. Combinatie van beleggen & krantenlopen van een relatief vroege leeftijd en te laat doorwerken. En die valium heb ik destijds voor iets anders voorgeschreven gekregen.Maar dat waren wel(!) de dagen dat ik uitermate fijn heb geslapen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:40 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Hoezo gaat dat nu dan niet weer lukken eigenlijk?
Dan neem je toch gewoon weer Valium zou ik zeggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb al jaren slaap problemen. Combinatie van beleggen & krantenlopen van een relatief vroege leeftijd en te laat doorwerken. En die valium heb ik destijds voor iets anders voorgeschreven gekregen.Maar dat waren wel(!) de dagen dat ik uitermate fijn heb geslapen.
Roofies.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat is eigenlijk het sterkste medicijn wat je kunt krijgen wat niet via de apotheek is? Ben toe aan slaap en het lukt niet echt. Enige waar ik echt goed op sliep was valium (dokter prescriptie) maar dat gaat nu niet weer lukken.
en nog steeds slaapmedicatiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:08 schreef Martin1234 het volgende:
En zo zijn we alweer een jaar verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |