Doe eens aardig tegen ons aller rena.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet gewoon je zaakjes op orde hebben!
Doe ik ook. Voor mijn doen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen ons aller rena.
Mijn beschermnichtquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen ons aller rena.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Even een teruggevalpostplaatsen
Hier! Kijken!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
Rondom Eenzaam
Ik moest een paar keer hárdop lachen.(Doe ik normaal nooit!
)
Dus. Kijken. [afbeelding]
Ja, stel je voor, straks heeft ze longontsteking, dat zou balen zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:10 schreef Bupatih het volgende:
Maar rena kan wel iets hebben, hoor![afbeelding]
Maat 38. Schoenmaat. Dat heb ik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:10 schreef Bupatih het volgende:
Maar rena kan wel iets hebben, hoor![afbeelding]
Ja, echt geweldig!quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, hoog he![]()
die woordgrapjes..De namen van personages (verzekeraars als H. Uichelaar und so)
![]()
Ja die pan danquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, echt geweldig!En zó droog!
Ik moet ook telkens lachen om die verbaasde reactie ("Oh, ah.") van hem!!!!
"Linda...Je hebt ook een...pan met een steel eraan. Klopt dat?"quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die pan dan,Arjan ederveen is echt een talent,zelfs een tuinprogamma is nog grappig met hem.
quote:"Hans, zou je ons willen vertellen wat je bent?"
"Ik ben groenteman"
"Oh. Ah. En hoe lang weet je dat al?"
"Ongeveer een jaar of twee"
"Hoe reageerde je omgeving?"
"Mijn omgeving weet het niet. Ik heb het ze niet verteld"
quote:"Bob, waar zit je op?"
"Op een stoel."
"Bob, je hebt een anus."
"Euh, ja.."
"Waar zit 'ie?"
"In mijn broek. En hij zit tussen mijn billen."
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
DD ook en DD bestaal al langer dan die nikker en zijn vriend![]()
Ja en hij heeft hem ontdekt bij de uitreiking van zn zwemdiplomaquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Linda...Je hebt ook een...pan met een steel eraan. Klopt dat?"!!!
[..]
[..],
,
!
Dat geloof ik nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wist je dat het punt vanaf je elleboog tot aan waar je hand begint evengroot is als je voet?![]()
Is het niet het punt waar je onderarm (dus in plaats van je elleboog) begint tot aan het punt waar je hand begint?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wist je dat het punt vanaf je elleboog tot aan waar je hand begint evengroot is als je voet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |