Heeft die gast humor!?quote:
Nou, eigenlijk, hè, heeft die gast jou wel gemaakt, dus enige vorm van humor kent hij wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heeft die gast humor!?
IK, NATUURLIJK!!!
Nofi aan alle gelovigen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk, hè, heeft die gast jou wel gemaakt, dus enige vorm van humor kent hij wel.
Bewijs het maar.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk, hè, heeft die gast jou wel gemaakt
Who's your daddy?quote:
Moet je tegen een weeskind zeggen terwijl je haar aan het nemen bent. Kijken of ze daarna nog steeds zo geil is.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet je tegen een weeskind zeggen terwijl je haar aan het nemen bent.
Wat is Relegie?quote:
Soort van Imam?quote:
Is Iman niet de vrouw van David Bowie? Misschien bedoelde hij die.quote:
YO!quote:
Zegt wat over je niveau, hè.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik moet altijd hardop lachen als ik deDonald Duck
lees
Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Click here to get the latest flash player.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
Rondom Eenzaam
Ik moest een paar keer hárdop lachen.(Doe ik normaal nooit!
)
Dus. Kijken. [afbeelding]
Je moet gewoon je zaakjes op orde hebben!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:02 schreef rena het volgende:
[..]
Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Click here to get the latest flash player.
Ik dat ding installeren. Doet hij het nog steeds niet![]()
![]()
IK ZEI TOCH DAT IK HET PROBEERDEquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet gewoon je zaakjes op orde hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |