whehehe, jij selecteert je vriendin op haar woningquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:37 schreef Mickeys het volgende:
Mijn ex woont (woonde?) in Uithoorn. Geweldige woning (vind ik) in de 'nieuwbouwwijk', waar alle straatnamen eenden zijn. Tuin aan het water en heerlijk rustig. Ik ben stiekum nog wel een beetje jaloers op de woning.
Waar lees jij dat ik lesbisch ben en die persoon daar op selecteerde?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:36 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
whehehe, jij selecteert je vriendin op haar woning![]()
tja.. je kan niet alles hebbenquote:en ik prefereer de nijlgans of goudlijster....zijn nog wat duurdere/ grotere woningen![]()
Mijn ex woonde ook in de wijk... Kuifmeesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:37 schreef Mickeys het volgende:
Mijn ex woont (woonde?) in Uithoorn. Geweldige woning (vind ik) in de 'nieuwbouwwijk', waar alle straatnamen eenden zijn. Tuin aan het water en heerlijk rustig. Ik ben stiekum nog wel een beetje jaloers op de woning.
Zit Nikky niet zo te promoten johquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:57 schreef Newb het volgende:
[..]
Bakkerij Bart doet het anders ook héél goed. Leuke bediendes en zo.![]()
In die wijk woon ik ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:37 schreef Mickeys het volgende:
Word nu opgedoektquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:51 schreef Mr.J het volgende:
I mean, wie is er nu niet in die megadisco aan de rand van de Kwakel geweest? Eerst heette deze de Baboon en nu na wat naamsveranderingen en verbouwingen 'the One'. Hier komt dan de hangjeugd samen na een weekje rondhangen hun 30 euro die ze hebben kunnen opsparen opdrinken
Why that dan?quote:
Daarom dusquote:Met pijn in ons hart moeten we melden dat The One haar deuren gaat sluiten. Na 2.5 fantastische jaren als The One (jouw favoriete uitgaansgelegenheid!) te hebben gedraaid is het einde nu in zicht.
Party & Party BV waar Discotheek The One, Cafe 2 The One, The Little One, Snooker & Poolcentrum The 8 Ball en AmstelPlaza onder valt zal met ingang van 2 september stoppen.
De reden hiervoor is dat de huurovereenkomst van het pand waarin Party & Party BV gevestigd is per medio september wordt ontbonden.
Voor veel bezoekers en uiteraard alle werknemers van The One is dit een grote schok.
Weet nog steeds niet wie je bentquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:27 schreef bouncing het volgende:
lol veel mensen hier uit de buurt, ikzelf mijdrecht en veenlanden.
maar jan willem D. ken ik ook![]()
Huhquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:04 schreef bouncing het volgende:
god heb je hem ook weer wahahaha
nou in de aula keek je me toch een paar keer aan om te checken of ik het was![]()
weet je cker ook niet meer![]()
Misschien was 't die nurt, hé.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:54 schreef Even het volgende:
[..]
HuhKan ik me niks van herinneren
Welke klas zit je dit jaar?
Uitzondering bevestigd de regelquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:24 schreef Newb het volgende:
[..]
staraks gaan ze denken dat er alleen maar nurts zitten.
Ben jij Rens of 1 van z'n vriendjes ?!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:04 schreef bouncing het volgende:
god heb je hem ook weer wahahaha
nou in de aula keek je me toch een paar keer aan om te checken of ik het was![]()
weet je cker ook niet meer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |