het script loopt ten einde, de engerd is weg, al krijg je zometeen na de credits nog een enge flits waardoor je gaat twijfelen. Kortom nu is het tijd voor een innige omhelsing van de hoofdrolspelers.quote:
Wrm quote je jezelf?quote:
ik heb ook gevoellens hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:44 schreef Brunette het volgende:
[..]
Wrm quote je jezelf?
Dacht je dat ik je post niet had gezien?![]()
Of word je geil van dit topic of CB?![]()
Zeikerd. Zn moeder is net overleden. De man helemaal in de war door zn verdriet, verblijft even in het huis van zn moeder voor die dierbare herinneringen en dan ga jij klagen dat ie niet helemaal normaal overkomt? Wie doet dat nu na zo`n verlies?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:02 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik leef nog![]()
Een update:
Creepy buurman is aan het verhuizen![]()
!!!!!!!!!!!!!!!111111111
;D
11!!!!!!!!!
Dus als een van jouw dierbaren overlijdt ga jij vrouwen versieren/stalken?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:17 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zeikerd. Zn moeder is net overleden. De man helemaal in de war door zn verdriet, verblijft even in het huis van zn moeder voor die dierbare herinneringen en dan ga jij klagen dat ie niet helemaal normaal overkomt? Wie doet dat nu na zo`n verlies?
![]()
Het moment om te bedenken dat het leven kort is en je je verdriet met iemand moet delenquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:08 schreef Brunette het volgende:
Dus als een van jouw dierbaren overlijdt ga jij vrouwen versieren/stalken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |