hup!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:15 schreef Isdatzo het volgende:
doe 's een foto maken
van je tieten bedoel ik
Wrm in godesnaam?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:27 schreef 2walletjes het volgende:
Wel eens echt kennis gemaakt? Misschien is 't wel gewoon een heel aardige vent..?
Denk aan je hart in deze hittequote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:31 schreef Vitalogy het volgende:
GVD
als je zo'n lekker mokkel bent post dan wat foto's
ARGH!!!!
Zodat jullie snel een Brunette.rar kunnen maken en ik mijn foto's niet meer of line kan halen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
post nog snel ff wat pics van je tieten voordat je gebanned wordt
ikke weetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:33 schreef Vitalogy het volgende:
Sorry Brunette je topiques zijn stijlvol
Jezus als je als man al geteased wordt door een stel topics is het wel heel erg met je gesteldquote:maar een man kan maar zo veel getease tolereren voordat hij een keer breekt.
Wanneer komen die pics nou?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:37 schreef Brunette het volgende:
[..]
ikke weet![]()
[..]
Jezus als je als man al geteased wordt door een stel topics is het wel heel erg met je gesteld
Laat me raden jij krijgt al een boner bij het zien van topless dames op het strand?![]()
tuurlijk niet, maar een hartinfarct krijgen door zoveel inspanning om een paar foto's is wel wel heel erg zonde, vind je niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
zo'n lekker wijf ben je waarschijnlijk nou ook weer niet![]()
Dus als jij die foto's post gaan er geen mensen dood..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:39 schreef Brunette het volgende:
[..]
tuurlijk niet, maar een hartinfarct krijgen door zoveel inspanning om een paar foto's is wel wel heel erg zonde, vind je niet?![]()
Je hebt bescherming nodig. Dat is duidelijk want het is levensgevaarlijk voor je in zo'n straat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:51 schreef Brunette het volgende:
Oké mijn buurvrouw (creepy buurmans moeder) is overleden en nu woont zijn enge zoon (die ik overigens nog nooit eerder gezien had) in haar huis.![]()
Hij is gewoon fucking eng en heeft een kille moordenaar-achtige uitstraling
Toen we hem gingen condoleren (ik weet niet wat ons bezielde) zat ie heel eng naar mij te glimlachen en elke keer als ik op het balkon kom zitten, komt hij ook
![]()
Ook vind ik het erg eng om 's nacht langs zijn deur te lopen als ik op stap ben geweest en durf mijn fiets ook niet meer beneden in de kelder te zetten![]()
![]()
Toen een paar vrienden mij waren komen ophalen om op stap te gaan, zat ie hen volgens henzelf ook heel eng aan te staren![]()
Dus mijn klacht is: Sterf freak dat je bent![]()
Denken dat ik interesse heb![]()
STERF![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |