Het is een homo,die doet alsof ze een vrouw is ik denk dat het een kloon van Croupouque isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:16 schreef B.Honderd het volgende:
Altijd hetzelfde met vrouwen. Uitdagen en dan niet willen neuken.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:22 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Het is een homo,die doet alsof ze een vrouw is ik denk dat het een kloon van Croupouque is![]()
Yupsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef Urvin het volgende:
[..]
En die zoon kleed zich zeker alleen in het zwart
Hij heeft zo'n expressie alsof hij achter zijn moeders dood zitquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Misschien heeft die man een ongelukkige gelaatsexpressie en wil hij gewoon afentoe babbelen met de buurvrouw.
Nehee want dan denkt ie dat ik interesse hebquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:34 schreef Dinguss het volgende:
Of je vraagt een keer door naar wat ie dan doet 's avonds, overdag, waar ie werkt, of ie gelukkig is, wat z'n hobby's zijn, wat zijn doel in het leven is?
Nee teveel werk, breng de pek en veren...
Mss is het wel een koophuisquote:
Misschien vind ie je wel heel leukquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:51 schreef Brunette het volgende:
Oké mijn buurvrouw (creepy buurmans moeder) is overleden en nu woont zijn enge zoon (die ik overigens nog nooit eerder gezien had) in haar huis.![]()
Hij is gewoon fucking eng en heeft een kille moordenaar-achtige uitstraling
Toen we hem gingen condoleren (ik weet niet wat ons bezielde) zat ie heel eng naar mij te glimlachen en elke keer als ik op het balkon kom zitten, komt hij ook
![]()
Ook vind ik het erg eng om 's nacht langs zijn deur te lopen als ik op stap ben geweest en durf mijn fiets ook niet meer beneden in de kelder te zetten![]()
![]()
Toen een paar vrienden mij waren komen ophalen om op stap te gaan, zat ie hen volgens henzelf ook heel eng aan te staren![]()
Dus mijn klacht is: Sterf freak dat je bent![]()
Denken dat ik interesse heb![]()
STERF![]()
Dat is het helaas niet alleenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
jij bent ook snel bang zeg.
asls hij nou met een mes stond te zwaaien terwijl hij verwilderd hersenen opzoog uit een schedel, okay, maar hij kijkt alleen maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |