Yep, die O))) staat er niet voor niks bijquote:
Aardtman op vuurtopberg vind ik een beetje té, het mist het 'harde' van Sunn dan hou je alleen maar traag overquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:16 schreef Metalex het volgende:
[..]
Is het ook. Ook het album met veel korte nummers (voor hun doen dan).
Zelf ben ik dankzij Sunn O))) ook fan van drone. Heerlijk donker en relax.
Aanraders vind ik zelf Earth (uiteraard), Trollmann av Ildtoppberg, Moonn (tributeband van Sunn O))) ), Aardtmann op Vuurtopberg (tributeband van Trollmann en ook nog eens Nederlands).
daarom had ik hard ook tussen aanhalingstekens staan maar sunn is een stukje noisier dan aardtman op vuurtopberg. maar khanate is idd echt hard.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:21 schreef OMG het volgende:
Ik hoor het 'harde' aan Sunn niet zo. Wat ik een stuk harder vind is Khanate, een andere band van de heer O'Malley. Ik had langer last van mijn gehoor na een Khanate concert dan na een Sunn concert.
Drone hoeft niet perse hard te zijn imo. Aardtmann (en ook Trollmann) zijn wat dromeriger dan Sunn. Ik kan dat persoonlijk iig heel erg waarderenquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Aardtman op vuurtopberg vind ik een beetje té, het mist het 'harde' van Sunn dan hou je alleen maar traag over
Toffe cdquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:48 schreef nipeng het volgende:
*schop*
Boris/SUNN O))) ~ Altar
[afbeelding]
Een samenwerkingsverband tussen Boris en SUNN O))). Niet zo overweldigend SUNN O))) als je zou verwachten maar een combinatie van het beste van de twee bands.
Ik heb 'em net binnen. Erg goed. Prachtig artwork ook.quote:[b]Op zaterdag 11 november 2006 13:48 schreef nipeng het volgende:[/b
Een samenwerkingsverband tussen Boris en SUNN O))). Niet zo overweldigend SUNN O))) als je zou verwachten maar een combinatie van het beste van de twee bands.
Noise is niet helemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:00 schreef OFfSprngr het volgende:
Merzbow wel op zn plaats.
herrie ist ja!quote:Op donderdag 16 november 2006 19:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Yorrit: mja, Noise past niet geheel bij Drone aan de andere kant totaal weer wel, maar vooral in de voorgestelde bands past het perfect in het rijtje, maar idd nog wel een flink verschil, wat wel weer een overeenkomst is is dat de meeste mensen het een bak langzame herrie vinden..
hehe zeker geen standaard SUNN O)))quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:48 schreef nipeng het volgende:
*schop*
Boris/SUNN O))) ~ Altar
[afbeelding]
Dat is de elpee die tijdens hun tour werd verkocht. Zal wel een gevalletje ebay worden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:31 schreef -hypnagogia- het volgende:
Iemand de SUNN O)))/EARTH split LP al gehoord? 'ANGEL COMA'? Ik vind 'm behoorlijk goed klinken, met name het EARTH gedeelte. Het artwork is ook prachtig btw, eens kijken of ik die LP nog ergens kan bestellen.
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |