abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40196560
Maar Kastanova. Ik merk wel (bijvoorbeeld in de Kasta-Sutra reeks) dat zodra je over labiele vrouwen begint je haast niet op kan houden met typen. Het zit je nogal dwars en heeft aardig wat frustraties achtergelaten. Wat ik mij best voor kan stellen, als ik de voorbeelden van de omgang met misscutie4you mag geloven.

Maar wat bereik je er mee door op een forum zoveel mogelijk je afgunst over labiele vrouwen te spuien? ze worden er niet ineens anders door. Of is het wellicht om jezelf te profileren als een man die zelf alles goed doet, een toffe kerel, en dat alle vrouwen tot nu toe verkeerd waren, waardoor je hoopt vrouwen aan te trekken die dan bij hunzelf denken van "hey maar ik ben beter dan al die ex'en van 'm, ik ben wel waardig". Of gewoon om het denkbeeld te voorkomen dat jij de kneus bent die geen relatie kan vasthouden (niet dat ik dat vind, maar op fok wordt men vaak snel afgezeken en de grond in getrapt, ik moet zeggen dat je het aardig goed voor elkaar krijgt om er steeds beter van af te komen dan je exen)

Hoe dan ook, blijf je zoeken tot de perfecte relatie? waar er nooit onenigheden zijn en ze alles snapt wat jij doet. Want mensen zijn vaak onredelijk en onlogisch met ruzies en mensen snappen de ander wel vaker niet, maar het lijkt er op dat je denkbeeld nu zo geworden is dat de eerstvolgende keer dat een vrouw onredelijk doet of je niet snapt je meteen zoiets hebt van 'oooh god daar gaan we weer'.

of ga je als je steeds ouder wordt je maar er aan toegeven?
pi_40196577
Ik heb niet alle vier de topics tot in detail zitten lezen maar laat ik dan deze knuppel even in het hoenderhok gooien. Zoals je vrouwen die worden geslagen door hun kerel kunt verwijten dat ze altijd weer voor het type 'foute man' vallen, zo moeten sommige mannen in dit topic misschien zichzelf eens achter het oor krabben en zich eerlijk afvragen of ze niet gewoon iedere keer op het type 'foute vrouw' vallen. Er wordt hier gegeneraliseerd dat het een lieve lust is, maar mag ik jullie er dan even fijntjes op wijzen dat echt niet alle vrouwen zo zijn. Ik vind dit soort gedrag van vrouwen ook stuitend, maar in plaats van dat gedrag jarenlang te tolereren en jezelf in zo'n slachtofferrol te plaatsen (precies wat vrouwen doen die ondanks alles bij een man blijven door wie ze geslagen worden of die door hun nieuwe vriend óók weer geslagen worden), kun je ook gewoon op zoek gaan naar een vrouw die wel voor rede vatbaar is. En die zijn echt niet zo zeldzaam als jullie denken.
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:49:15 #153
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40196600
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:43 schreef kastanova het volgende:

Tja, het maakt het leven van de vrouw vast wel makkelijk en ik wil er ook echt de daadwerkelijke trauma's niet mee bagataliseren, maar het blijft natuurlijk gewoon emotionele chantage...
Wat je beschrijft is emotionele chantage inderdaad. Waarom trek je dan vrouwen aan die dat doen?
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:49:37 #154
132573 Heumeux
Ogen dicht en rammen
pi_40196607
-alicey : Ga elders klieren-

[ Bericht 94% gewijzigd door Alicey op 26-07-2006 11:51:36 ]
Patrik Antonius: "how can he make the call?" Doyle Brunson: "u say how can i make that call, i say how could u make that bet!? we are playing poker, not solitaire"
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:50:52 #155
132573 Heumeux
Ogen dicht en rammen
pi_40196646
-alicey : Ga elders klieren-

[ Bericht 95% gewijzigd door Alicey op 26-07-2006 11:51:47 ]
Patrik Antonius: "how can he make the call?" Doyle Brunson: "u say how can i make that call, i say how could u make that bet!? we are playing poker, not solitaire"
pi_40196957
Nou, die dramacompetitie leidt dus echt niet tot vriendschap hoor. Het is gewoon competitie en gebeurt ook lang niet bij alle vrouwen.
Sanity is (not) statistical
pi_40197055
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar Kastanova. Ik merk wel (bijvoorbeeld in de Kasta-Sutra reeks) dat zodra je over labiele vrouwen begint je haast niet op kan houden met typen. Het zit je nogal dwars en heeft aardig wat frustraties achtergelaten. Wat ik mij best voor kan stellen, als ik de voorbeelden van de omgang met misscutie4you mag geloven.

Maar wat bereik je er mee door op een forum zoveel mogelijk je afgunst over labiele vrouwen te spuien? ze worden er niet ineens anders door. Of is het wellicht om jezelf te profileren als een man die zelf alles goed doet, een toffe kerel, en dat alle vrouwen tot nu toe verkeerd waren, waardoor je hoopt vrouwen aan te trekken die dan bij hunzelf denken van "hey maar ik ben beter dan al die ex'en van 'm, ik ben wel waardig". Of gewoon om het denkbeeld te voorkomen dat jij de kneus bent die geen relatie kan vasthouden
Nah, nu kan ik wel met een hele preek over de "zoektocht naar mezelf" komen, hetgeen het natuurlijk ook wel in enige mate is, maar eigenlijk is het gewoon onschuldig vermaak.
Ik spui graag mijn gedachten over bepaalde onderwerpen (en dat dat onderwerp vaak vrouwen betreft, is nu eenmaal omdat daar mijn interesse ligt) en andere mensen lezen het graag of gaan daar graag op in.
De 1 gaat bij een debatclubje of leest een goed boek, ik doe het echter uit gemakzucht liever virtueel .
quote:
Hoe dan ook, blijf je zoeken tot de perfecte relatie? waar er nooit onenigheden zijn en ze alles snapt wat jij doet. Want mensen zijn vaak onredelijk en onlogisch met ruzies en mensen snappen de ander wel vaker niet, maar het lijkt er op dat je denkbeeld nu zo geworden is dat de eerstvolgende keer dat een vrouw onredelijk doet of je niet snapt je meteen zoiets hebt van 'oooh god daar gaan we weer'.

of ga je als je steeds ouder wordt je maar er aan toegeven?
Nah, ik ben denk ik gewoon iets teveel een rationele denker.
Hoe mijn denkwijze is bij discussies met vriendinnen?
Je praat, de 1 komt met argumenten, de ander komt met argumenten, vervolgens zet je de genoemde argumenten op een rijtje, ga je na in hoeverre ze standhouden en bekijk je wat je er eventueel mee kan doen ter verbetering van jezelf, de ander of de relatie in het algemeen.

Die benadering wordt door vrouwen echter al snel als tekortkoming belediging gezien aangezien je daarbij geen rekening houdt met zoiets subjectiefs als gevoel, waardoor je dus uiteindelijk weer het "Ja, ok, als jij dat er mee doet voor jezelf en ik zou wat met mijn punten doen dan zijn alle problemen die speelden gladgestreken... Maar toch... Het voelt voor mij nog niet helemaal okay..."
"Wat voelt er dan niet helemaal okay meisje?"
- Tja, ik kan er de vinger niet echt op leggen, het voelt gewoon zo... Maar toch..

Wat kun je daarmee? Weinig... Maar ja, da's nu eenmaal het verschil in benadering...
I was an atheist until I realized I was God
pi_40197147
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:49 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat je beschrijft is emotionele chantage inderdaad. Waarom trek je dan vrouwen aan die dat doen?
Nah, hiervan durf ik gerust te beweren dat alle vrouwen het al dan niet bewust doen .
Een vrouw zonder bagage bestaat simpelweg niet...
En met bagage doel ik in dit geval dan ook op zoiets simpels als ervaringen in het verleden.

Tuurlijk, maak ik mezelf ook schuldig aan, maar ik gebruik het niets als "argument" om onder mijn verantwoordelijkheden uit te komen...
pi_40197386
Dus je posts hebben geen doel?

Wat ik mij overigens afvraag..

Heb jij nou óf een fantastisch audiovisueel geheugen, óf maak je er maar wat van, óf heb je altijd een taperecorder bij je dat je altijd van die geweldige dialogen helemaal kan uittypen
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:16:21 #160
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40197508
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:05 schreef kastanova het volgende:

Tuurlijk, maak ik mezelf ook schuldig aan, maar ik gebruik het niets als "argument" om onder mijn verantwoordelijkheden uit te komen...
En daar ging het nu toch juist om? Het is een bepaald soort vrouw wat dat doet..
pi_40197531
Wat een geweldige generaliserende berichten worden hier toch geplaatst .
Ik vind het wel verbazend om te lezen dat B_T er vanuit gaat dat de man bijna altijd rekening moet houden met de vrouw. En wanneer hij dat niet hoeft te doen dan moet hij dat wel met tact brengen.

Je merkt tegenwoordig erg veel dat het "praten over gevoelens" en "trauma's-die-ik-heb-meegemaakt-moeten-verwerkt-worden-neiging" erg in is om te doen. Vrouwen zijn denk ik daar wat makkelijker door te beinvloeden dan de nuchtere man (oehoeh generaliserend ).
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:19:51 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40197633
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:16 schreef Alicey het volgende:

[..]

En daar ging het nu toch juist om? Het is een bepaald soort vrouw wat dat doet..
Inderdaad. Alsof alle vrouwen hun bagage gebruiken om onder hun verantwoordelijkheden uit te komen. Ik zou er een dagtaak aan hebben .
Nee, ik kan niet afwassen, want ik ben vroeger bijna verdronken.
Nee, ik wil niet met je praten, want ik heb vroeger logopedie gehad.

Puhlease.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40197728
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:19 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad. Alsof alle vrouwen hun bagage gebruiken om onder hun verantwoordelijkheden uit te komen. Ik zou er een dagtaak aan hebben .
Nee, ik kan niet afwassen, want ik ben vroeger bijna verdronken.
Nee, ik wil niet met je praten, want ik heb vroeger logopedie gehad.
Nee, ik kan niet op je post reageren, want ik ben vroeger door de postbode verkracht
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:23:20 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40197767
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:22 schreef Nadine26 het volgende:

Nee, ik kan niet op je post reageren, want ik ben vroeger door de postbode verkracht
Eigenlijk kan ik helemaal niet typen, want ik ben vroeger heel vaak op mijn vingers getikt.
pi_40198039
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heb jij nou óf een fantastisch audiovisueel geheugen, óf maak je er maar wat van, óf heb je altijd een taperecorder bij je dat je altijd van die geweldige dialogen helemaal kan uittypen
Denk toch dat het m'n audiovisuele geheugen is...
Het nadeel is dat het mijn gehele geheugen opeist, want voor de rest vergeet ik echt álles.
Heb me laatst notabene nog aan een collega voorgesteld terwijl ik er al een jaar mee werkte .

Het voordeel? Ik onthoud tot in detail wat mensen ooit gezegd of beweerd hebben, hetgeen wel handig is bij het betrappen op leugens of achteraf gezien dom gelul...

Is dat echt een voordeel?

Mwoaah, je weet al snel wat je aan mensen hebt en herkent er al snel tegenstrijdig en achterbaks gedrag mee, maar het leidt er toch eigenlijk voornamelijk toe dat een gesprek escaleert.

Wat doet de meerderheid van de mensen immers als ze "betrapt" worden op een aantoonbare leugentje of een onregelmatigheidje in hun verhaal?

Vrijwel niemand zal zeggen: "Hé verrek, je hebt gelijk, ik heb gewoon gelogen destijds, hahaha."

Nee, men zal zich al snel aangevallen voelen en in de verdediging schieten en een offensieve houding aannemen.
"Maar jij dit! Jij dat! En je doet dit en dat zelf ook verkeerd!" waarna het eindigt met allerlei verwijten.

Is dat terecht? Nah, persoonlijk vind ik dat je iemand er wel op mag wijzen als hun verhaal simpelweg niet overeenkomt met wat ze in eerste instantie beweerden..
Is het verstandig? Nee, in hun ogen wordt het namelijk als aanval gezien, ook in de gevallen waarop zij de aanval in eerste instantie inzetten...

Voorbeeldje:
Vrouw in kwestie beweerde nooit emotioneel te worden.
Kasta: Echt wel .
Vrouw: Nee joh, echt niet! Nooit! Ik durf er zelfs om te wedden!
Kasta: Wtf? Dat kun je toch niet beweren joh?!
Vrouw: Wed dan!
Kasta: Nah ok, maar ga je dan niet achteraf piepen als je emotioneel wordt?
Vrouw: Tuurlijk niet, ik begon er toch zelf over man? .

*weekje later*
Vrouw is verliefd, wordt emotioneel omdat ik op een gegeven moment met een kritiekpuntje kwam...
Kasta: Nofi hoor, maar jij werd toch nooit emotioneel?
Vrouw: Wat lul jij nou?!
Kasta: Tja, weet je nog [toen en toen]? Je beweerde zelfs dat je niet zou gaan piepen als het zover kwam?
Vrouw: Maar dit is totaal wat anders, etc. etc.

Komt ze daarmee terug op wat ze ooit beweerde (en nee, ik zie het niet als leugen, ik wist immers destijds al wel beter) en is het dus op zich m'n goed recht om haar daar op te wijzen?
Tja, geheel objectief (en naief) gezien wel natuurlijk...

Maar subjectief en reeel gezien ben ik gewoon een domme lul dat ik er over begin op het moment dat ze emotioneel wordt...
Oftewel, ook al sta ik volledig in m'n recht en was het notabene haar eigen idee, kan ik beter gewoon m'n domme bek houden om het niet te laten escaleren...

En dat is dus iets waar ik tegenwoordig steeds meer rekening probeer te houden, zonder echt bevredigend resultaat overigens, aangezien ze toch al wel emotioneel is en zal blijven ongeacht wat ik zeg, maar toch... Olie op het vuur gooien, hoe reeel ook, is op dat moment ook niet echt een verstandige optie...
pi_40198109
Nou Kasta aan een vriendin helpen is het punt niet denk ik
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_40198159
Het is wel knap van je dat je dat hebt onthouden na 1 (!!!) hele week.
pi_40198172
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:19 schreef Copycat het volgende:
Ik stel voor dat ik even een maandje met alle ontkennende vrouwen in 1 huis ga wonen en aan het eind van de maand m'n conclusies trek met betrekking tot alle ontkenningen en wat er van overeind is gebleven .

Uiteraard dient alles opgenomen te worden aangezien mijn oordeel uiteraard ook slechts subjectief is.

Wie belt de Mol even? Maken we er "Big Brother: The Crying game" van .
pi_40198204
Emancipatie is gewoon het grote kwaad van de afgelopen 100 jaar. Vrouwvolk dat er naar toe werkt om 'gelijk' te zijn met een man.. die naam alleen al 'emancipatie'. Vrouwen moeten gewoon vrouwen zijn, en mannen mannen. Daarmee zeg ik absoluut niet dat vrouwen onderdrukt moeten worden, nee vrouwen moeten de vrijheid hebben om te zijn wat ze zijn.. maar dat is niet wat er gebeurd met emancipatie. Emancipatie is een naar iets dat ervoor zorgt dat vrouwen proberen iets te zijn wat ze niet zijn, en ik denk dat het een van de grote oorzaken van labiliteit is bij vrouwen.

Ja, vrouwen zijn vroeger onderdrukt maar ze moeten dan gaan uitgroeien naar hun werkelijke zelf, niet een man met een kut en tieten proberen te zijn.
pi_40198208
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:34 schreef Duiveltja het volgende:
Het is wel knap van je dat je dat hebt onthouden na 1 (!!!) hele week.
Als je het gesprek letterlijk kunt herhalen wel natuurlijk .
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:41:36 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40198416
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:34 schreef kastanova het volgende:
Ik stel voor dat ik even een maandje met alle ontkennende vrouwen in 1 huis ga wonen en aan het eind van de maand m'n conclusies trek met betrekking tot alle ontkenningen en wat er van overeind is gebleven .

Uiteraard dient alles opgenomen te worden aangezien mijn oordeel uiteraard ook slechts subjectief is.

Wie belt de Mol even? Maken we er "Big Brother: The Crying game" van .
Je generaliseert iets te veel naar mijn smaak om een geschikte huispartner te zijn. Laat staan een maand lang in een huis te zitten met een overload aan vrouwen. Voorstel verworpen, dus.

Ik blijf erbij dat je in jouw leven iets te veel in aanraking bent gekomen met fucked up vrouwen en eigenlijk is dat best triest.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:42:06 #172
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40198439
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
Emancipatie is gewoon het grote kwaad van de afgelopen 100 jaar. Vrouwvolk dat er naar toe werkt om 'gelijk' te zijn met een man.. die naam alleen al 'emancipatie'. Vrouwen moeten gewoon vrouwen zijn, en mannen mannen. Daarmee zeg ik absoluut niet dat vrouwen onderdrukt moeten worden, nee vrouwen moeten de vrijheid hebben om te zijn wat ze zijn.. maar dat is niet wat er gebeurd met emancipatie. Emancipatie is een naar iets dat ervoor zorgt dat vrouwen proberen iets te zijn wat ze niet zijn, en ik denk dat het een van de grote oorzaken van labiliteit is bij vrouwen.
Ik denk zelf niet dat dat een oorzaak is. Ik denk dat die labiliteit er altijd is geweest en altijd zal zijn. Ik ben wel met je eens dat de emancipatie niets voorstelt (De ene onderdrukking wordt verruild met een andere), maar denk niet dat het hier veel mee te maken heeft.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:42:49 #173
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40198465
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je generaliseert iets te veel naar mijn smaak om een geschikte huispartner te zijn. Laat staan een maand lang in een huis te zitten met een overload aan vrouwen. Voorstel verworpen, dus.

Ik blijf erbij dat je in jouw leven iets te veel in aanraking bent gekomen met fucked up vrouwen en eigenlijk is dat best triest.
Mij lijkt het wel wat. Kasta houdt zoiets toch geen maand vol.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:43:31 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40198483
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:42 schreef Alicey het volgende:

Mij lijkt het wel wat. Kasta houdt zoiets toch geen maand vol.
johndemol@talpa .nl
pi_40198607
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Denk toch dat het m'n audiovisuele geheugen is...
Het nadeel is dat het mijn gehele geheugen opeist, want voor de rest vergeet ik echt álles.
Heb me laatst notabene nog aan een collega voorgesteld terwijl ik er al een jaar mee werkte .

Het voordeel? Ik onthoud tot in detail wat mensen ooit gezegd of beweerd hebben, hetgeen wel handig is bij het betrappen op leugens of achteraf gezien dom gelul...

Is dat echt een voordeel?

Mwoaah, je weet al snel wat je aan mensen hebt en herkent er al snel tegenstrijdig en achterbaks gedrag mee, maar het leidt er toch eigenlijk voornamelijk toe dat een gesprek escaleert.

Wat doet de meerderheid van de mensen immers als ze "betrapt" worden op een aantoonbare leugentje of een onregelmatigheidje in hun verhaal?

Vrijwel niemand zal zeggen: "Hé verrek, je hebt gelijk, ik heb gewoon gelogen destijds, hahaha."

Nee, men zal zich al snel aangevallen voelen en in de verdediging schieten en een offensieve houding aannemen.
"Maar jij dit! Jij dat! En je doet dit en dat zelf ook verkeerd!" waarna het eindigt met allerlei verwijten.

Is dat terecht? Nah, persoonlijk vind ik dat je iemand er wel op mag wijzen als hun verhaal simpelweg niet overeenkomt met wat ze in eerste instantie beweerden..
Is het verstandig? Nee, in hun ogen wordt het namelijk als aanval gezien, ook in de gevallen waarop zij de aanval in eerste instantie inzetten...

Voorbeeldje:
Vrouw in kwestie beweerde nooit emotioneel te worden.
Kasta: Echt wel .
Vrouw: Nee joh, echt niet! Nooit! Ik durf er zelfs om te wedden!
Kasta: Wtf? Dat kun je toch niet beweren joh?!
Vrouw: Wed dan!
Kasta: Nah ok, maar ga je dan niet achteraf piepen als je emotioneel wordt?
Vrouw: Tuurlijk niet, ik begon er toch zelf over man? .

*weekje later*
Vrouw is verliefd, wordt emotioneel omdat ik op een gegeven moment met een kritiekpuntje kwam...
Kasta: Nofi hoor, maar jij werd toch nooit emotioneel?
Vrouw: Wat lul jij nou?!
Kasta: Tja, weet je nog [toen en toen]? Je beweerde zelfs dat je niet zou gaan piepen als het zover kwam?
Vrouw: Maar dit is totaal wat anders, etc. etc.

Komt ze daarmee terug op wat ze ooit beweerde (en nee, ik zie het niet als leugen, ik wist immers destijds al wel beter) en is het dus op zich m'n goed recht om haar daar op te wijzen?
Tja, geheel objectief (en naief) gezien wel natuurlijk...

Maar subjectief en reeel gezien ben ik gewoon een domme lul dat ik er over begin op het moment dat ze emotioneel wordt...
Oftewel, ook al sta ik volledig in m'n recht en was het notabene haar eigen idee, kan ik beter gewoon m'n domme bek houden om het niet te laten escaleren...

En dat is dus iets waar ik tegenwoordig steeds meer rekening probeer te houden, zonder echt bevredigend resultaat overigens, aangezien ze toch al wel emotioneel is en zal blijven ongeacht wat ik zeg, maar toch... Olie op het vuur gooien, hoe reeel ook, is op dat moment ook niet echt een verstandige optie...
Donders, dit klinkt heel bekend in de oren. Vooral dus dat als je de ander erop wijst dat wat ze zeggen niet logisch overeenkomt met wat ze eerder gezegd hebben gaat het mis. Want dan komen ze idd met dingen als 'nee dat heb ik dan anders bedoelt' (waarop je hun erop wijst dat ze dat niet anders bedoelt kunnen hebben gezien weer andere dingen die ze gezegd hadden in dat gesprek) waarop het uit de hand loopt en ze dan beginnen te blaten van 'dat zal ik dan wel met een reden toen zo gezegd hebben maar ik meende het niet zo'

Of als je iets niet vertrouwd, en je de ene keer als je erover vraagt, je verhaal A krijgt, en de tweede keer verhaal B en je wijst hun erop dat het absoluut niet overeen komt dat ze dan beginnen over 'hun slechte geheugen', dat 'ze het gewoon niet meer weten' en nog meer dingen die het alleen maar erger maken wanneer je dondersgoed weet dat er met hun geheugen niks mis en ze bepaalde dingen onmogelijk kunnen vergeten.

Ondertussen raak je steeds gefrustreerder, want je weet dat ze iets acherhouden, en ondertussen spelen hun het slachtofferrol, en ben jij de kwade.. en heb je geen keus om er maar over op te houden, want elk antwoord is toch weer anders. En elke verwijzing naar wat ze eerder letterlijk gezegd hebben wordt weggewuifd met dat ze het anders bedoeld hadden, dat ze toen even last van amnesia hadden of wat dan ook.

Damn Kasta, je hebt mn geheugen wat betreft labiele onmogelijke akties van vrouwen naar boven gehaald

KUT nu springt er nog een voorbeeld op en shit nog een.. waaah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')