Precies zo'n soort band.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:20 schreef Gluckskafer het volgende:
In het begin was 'bed shaped' nog wel enigzins aan te horen.
Baggerband dat het is. Net als Maroon5, ookal zo bagger.
Klopt, het zal wet weer een hit worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
Ben ik raar als ik Keane een door platenmaatschappijen omhoog gekocht, gepusht derderangs kloon van een middelmatige Engelse band die nooit de hitparade zal halen slap aftreksel van aftandse nooit meer gedraaide band zoals The Alarm en Scritty Polity vind ?
Wie zeg je ?
Juist dus.
Dat was me nog niet opgevallen. Ben niet zo'n Keane fan (luister het wel eens, ZO slecht vind ik het nou ook weer niet). U2 ken ik beter. Zie niet direct de gelijkenissen eerlijk gezegd (neem aan dat we het hier over Crystal Ball hebben).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:33 schreef cYbErTiM het volgende:
Jullie ookal opgevallen dat de intro van het nieuwe keane lied op de radio precies begint als zo'n U2 lied van een tijd gelee. Alle ruk bands kopieeren andere ruk bands.
Tja, dan blijf je zappen met Keane - tijdens de vakantie met de autoradio aan was het of Keane, of James Bluntje of je heupen liegen niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jha je moet t allemaal ook verplicht luisteren he.....
ik snap jullie niet.. als je iets kut vindt luister je toch niet?
Ja ok, snap wat je bedoelt. Met een beetje fantasie zie ik wat gelijkenissen. Niet storend echter. Denk dat je Zooropa bedoelt overigens.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:29 schreef cYbErTiM het volgende:
Keane - Is It Any Wonder
Dat is echt net alsof je u2 luistert, kan ff dat nr nie vinden, dacht dat't op Zoo Station lijkt. Maar volgens mij is er nog een u2 nr dat bijna echt identiek is.
zowiezo een band dat zonder gitaartjes behoort te spelen, en ineens onder de keys van ze toetsenbord wat gitaar samples plempt..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |