abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40176187
Soms kan ik toch echt wel schrikken wat voorbij komt bij dit programma..

Net een klein kindje die met de vader (denk ik?) op een wip zit, ik schat dat die kleine zo'n 2 jr oud was.
Wil het kind terwijl de wip omhoog gaat eraf zetten.. kindje valt naar beneden en vader valt bovenop het kindje..
Zijn nekje draait helemaal om en je ziet gewoon dat hij zich verschrikkelijk veel pijn gedaan heeft.

Man springt op en klopt zich af en begint doodleuk te lachen terwijl die kleine op de grond in elkaar gekrompen ligt te huilen...

Waarom worden deze filmpjes uitgezonden en bij de top 3 gezet ??

Niet te spreken over de altijd 'grappige' Charly Luske
  † In Memoriam † dinsdag 25 juli 2006 @ 19:34:30 #2
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_40176232
ik mist bob saget bij dit soort progamma's
:')
pi_40176240
Kan er ook niet om lachen. Alleen dat gemaakte lachende publiek al.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_40176289
Mijn afstandsbediening zapt automatisch door als dit soort bagger op de televisie is.

Ik ben er blij om. Vind het in en intrieste filmpjes
bla
blabla
blablabla
blablablabla
pi_40176298
HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! enzo.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:39:37 #6
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_40176383
Op het moment waarop het peutertje zijn/haar nekje brak, was er toen een 'grappig' stemmetje Bob Saget-stemmetje te horen die iets zei in de trant van 'oeps, hihihi'?
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_40176398
Dat cassette is ook aan vervanging toe.. Iedere keer het zelfde gelach op de achtergrond wat totaal niet grappis is
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:41:00 #8
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_40176414
Je had enkele jaren terug toch ook van die reclames dat je kinderen zich rot zag vallen. Gruwelijk dat mensen dan gewoon door gaan filmen of zelfs lachen...
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_40176465
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:41 schreef boekenworm het volgende:
Je had enkele jaren terug toch ook van die reclames dat je kinderen zich rot zag vallen. Gruwelijk dat mensen dan gewoon door gaan filmen of zelfs lachen...
Ja die ken ik ook nog, viel een peuter van een vensterbank en brak zijn nek en hoorde je die moeder heel suf op de achtergrond lachen
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:44:45 #10
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_40176521
om 19 uur: Ja, de 6 zit weer in de klok dus het is weer tijd voor homevideos!

dinsdag 25 juli 2006 @ 19:45:08 #11
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_40176532
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:42 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Ja die ken ik ook nog, viel een peuter van een vensterbank en brak zijn nek en hoorde je die moeder heel suf op de achtergrond lachen
Inderdaad, toen was ik nog kind. Daar heb ik behoorlijk wat nachtmerries van gehad. Trouwens wel een goede reclame dat die nu nog in het geheugen gegrift is (ik weet alleen niet meer waarvoor die was)
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_40176605

dinsdag 25 juli 2006 @ 19:57:43 #13
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_40176919
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:45 schreef boekenworm het volgende:

[..]

Inderdaad, toen was ik nog kind. Daar heb ik behoorlijk wat nachtmerries van gehad. Trouwens wel een goede reclame dat die nu nog in het geheugen gegrift is (ik weet alleen niet meer waarvoor die was)
Ik dacht iets van "let thuis goed op en vermijdt gevaarlijke situaties"-achtigs.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:23:15 #14
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_40177777
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:33 schreef Frappelsien het volgende:
Soms kan ik toch echt wel schrikken wat voorbij komt bij dit programma..

Net een klein kindje die met de vader (denk ik?) op een wip zit, ik schat dat die kleine zo'n 2 jr oud was.
Wil het kind terwijl de wip omhoog gaat eraf zetten.. kindje valt naar beneden en vader valt bovenop het kindje..
Zijn nekje draait helemaal om en je ziet gewoon dat hij zich verschrikkelijk veel pijn gedaan heeft.

Man springt op en klopt zich af en begint doodleuk te lachen terwijl die kleine op de grond in elkaar gekrompen ligt te huilen...

Waarom worden deze filmpjes uitgezonden en bij de top 3 gezet ??

Niet te spreken over de altijd 'grappige' Charly Luske
die zag ik net ook.

DIE WAS KAPOT HARD GRAPPIG d;d;d;dD:D:D:D:DD BONK!
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_40177849
of als de mensen al beginne te lachen bij de op komst zegt bob "bananen zijn geel"iedereen ligt al dubbel van het lachen spuiten ze continiu een over dosis lach gas ofzo ?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:40:20 #16
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_40178278
en al die ouders die dan gewoon door blijven filmen..

je zou toch je camera neergooien en je kind gaan helpen lijkt me
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_40178366
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:

Waarom? Dan kan je de leukste thuis wel vergeten. Keep on filming!
pi_40178533
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:

zonde van je camera.

bovendien zijn dat de momenten waarvoor je dat ding aangeschaft heb, niet?
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_40178603
And the winner of the $10.000 is: baby falls out of window and is ran over by car.

En dan Bob Saget even gaan vragen welke van de idioten het filmpje gemaakt heeft, en wie het ingestuurd heeft. Alsof dat relevant is?

Maar nu is er dus op Talpa dat programma, maar dan zonder Bob Saget. Dan is het NOG stommer. Kunnen ze niet gewoon weer A-team en Knight Rider uit gaan zenden? Kijken er gegarandeerd meer mensen. Gat in de markt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')