Ja die ken ik ook nog, viel een peuter van een vensterbank en brak zijn nek en hoorde je die moeder heel suf op de achtergrond lachenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:41 schreef boekenworm het volgende:
Je had enkele jaren terug toch ook van die reclames dat je kinderen zich rot zag vallen. Gruwelijk dat mensen dan gewoon door gaan filmen of zelfs lachen...
Inderdaad, toen was ik nog kind. Daar heb ik behoorlijk wat nachtmerries van gehad. Trouwens wel een goede reclame dat die nu nog in het geheugen gegrift is (ik weet alleen niet meer waarvoor die was)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:42 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook nog, viel een peuter van een vensterbank en brak zijn nek en hoorde je die moeder heel suf op de achtergrond lachen![]()
Ik dacht iets van "let thuis goed op en vermijdt gevaarlijke situaties"-achtigs.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:45 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Inderdaad, toen was ik nog kind. Daar heb ik behoorlijk wat nachtmerries van gehad. Trouwens wel een goede reclame dat die nu nog in het geheugen gegrift is (ik weet alleen niet meer waarvoor die was)
die zag ik net ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:33 schreef Frappelsien het volgende:
Soms kan ik toch echt wel schrikken wat voorbij komt bij dit programma..
Net een klein kindje die met de vader (denk ik?) op een wip zit, ik schat dat die kleine zo'n 2 jr oud was.
Wil het kind terwijl de wip omhoog gaat eraf zetten.. kindje valt naar beneden en vader valt bovenop het kindje..
Zijn nekje draait helemaal om en je ziet gewoon dat hij zich verschrikkelijk veel pijn gedaan heeft.
Man springt op en klopt zich af en begint doodleuk te lachen terwijl die kleine op de grond in elkaar gekrompen ligt te huilen...![]()
Waarom worden deze filmpjes uitgezonden en bij de top 3 gezet??
Niet te spreken over de altijd 'grappige' Charly Luske![]()
![]()
Waarom? Dan kan je de leukste thuis wel vergeten. Keep on filming!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:
en al die ouders die dan gewoon door blijven filmen..
je zou toch je camera neergooien en je kind gaan helpen lijkt me
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:
en al die ouders die dan gewoon door blijven filmen..
je zou toch je camera neergooien en je kind gaan helpen lijkt me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |