joa.. maar als er posts verwijderd worden, wordt dat normaal gesproken achter de schermen wel ff meegedeeld.. maar ik zou echt niet weten welke we missenquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Er modderen hier ook andere modjes rond![]()
Volgens mij slechts edits, niets verwijderd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
joa.. maar als er posts verwijderd worden, wordt dat normaal gesproken achter de schermen wel ff meegedeeld.. maar ik zou echt niet weten welke we missen
Hmm...ik ben toch de gehele middag online geweest en heb dit topic nauwlettend gevolgd, ik kan me niet herinneren dat na de laatste re: van golfer nog is gepost in de tussentijdquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:38 schreef scanman01 het volgende:
Denk ja dat er van 14:36 uur tot 17:00 uur niets is gepost? Ik weet wel zeker van wel.
Ik weet van mezelf al dat ik hier zeker 1 of 2 berichten heb geplaatst in de tussentijd.
Dan moet ik me wel heel erg vergissen (en golfer ook), maar okee... Dan heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:42 schreef teamlead het volgende:
Ik kan me geen posts herinneren die er nu niet staan
Volgens mij heb je gelijk. Na deze post: Niet leuk...Topics en/of commentaren.... stonden volgens mij nog een paar posts, voor Tong weer iets postte.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet ik me wel heel erg vergissen (en golfer ook), maar okee... Dan heb ik niets gezegd.
Ik kan me zeker een stuk of 5 posts herinneren. Werd volgens mij niet gescholden of wat dan ook... dus geen reden om ze te verwijderen. Maar omdat een aantal mensen hier stellig melden dat er niets heeft gestaan na half 3, begin ik zelf ook te twijfelen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk. Na deze post: Niet leuk...Topics en/of commentaren.... stonden volgens mij nog een paar posts, voor Tong weer iets postte.
Maar echt bijzonder leken ze niet te zijn.
Maakt ook verder geen zak uit. Misschien heeft iemand perongeluk op delete gedrukt ofzo.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:54 schreef teamlead het volgende:
nouja.. ik beweer stellig dat ik ze me niet kan herinneren.. niet dat jullie ongelijk hebben
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:54 schreef teamlead het volgende:
nouja.. ik beweer stellig dat ik ze me niet kan herinneren.. niet dat jullie ongelijk hebben
Voor deze post Niet leuk...Topics en/of commentaren.... van je collega Northernstar missen er een paar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:32 schreef flugeltje het volgende:
Ff serieus, weten jullie héél zeker dat er posts verwijderd zijn? (het kan helaas nu niet nagekeken worden)
Ik ben gestopt met lezen na "Ff serieus" ....quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:32 schreef flugeltje het volgende:
Ff serieus, weten jullie héél zeker dat er posts verwijderd zijn? (het kan helaas nu niet nagekeken worden)
Jij bent echt een meeloper weet je dat ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:34 schreef Gert het volgende:
Ik heb wat "grove" posts van deze en gene opgezocht die ik me kon herinneren, en die staan er allemaal nog gewoon...
Wel zijn er twee, nogal saaie, posts van Jappie weg.
Ja dat is van vannacht, maar ik begreep dat er vanmiddag ook posts verdwenen zijn? En daar kan ik helemaal niets over terugvinden... Vandaar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor deze post Niet leuk...Topics en/of commentaren.... van je collega Northernstar missen er een paar.
Vraag hem maar wat ie zoal (overigens terecht) verwijderd heeft.
Volgens mij zijn er door hem geen posts gedelete, alleen ge-edit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor deze post Niet leuk...Topics en/of commentaren.... van je collega Northernstar missen er een paar.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:03 schreef Gert het volgende:
Volgens mij zijn er door hem geen posts gedelete, alleen ge-edit.
Ik meen echt dat er vanalles (vooral erg off-topic) gepost is na de post van 14:36 totaan 17:01 van tong. Maar aangezien dat verder niemand opvalt zal ik het dus wel mis hebben. Ook niet zo belangrijk verder.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja dat is van vannacht, maar ik begreep dat er vanmiddag ook posts verdwenen zijn? En daar kan ik helemaal niets over terugvinden... Vandaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |