Maar jullie zijn toch A én M?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:00 schreef A-en-M het volgende:
Ik lurk hier idd mee, dus het woordje ze of dat duo kan je weg laten Peter.
Je bedoelt denk ik mijn modern vormgegeven en zelf ontworpen avatarquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:10 schreef Pinball het volgende:
Peter!
Jouw icon, die kleuren!
Ik zie het nu pas, is dat expres?
Blijkt inmiddels prima te kunnen, en ik vind dat een erg postitieve ontwikkelingquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:00 schreef A-en-M het volgende:
En ja ik weet dat het hier geen SC is, maar ik kan moeilijk reageren in de SC op een post die in dit topic staat.
Mij niet lastig vallen met die moeilijke woorden!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi, jou postfrequentie neemt behoorlijk af de laatste tijd
We zitten hier niet in de SC ofzo, mag best af en toe wel eens een mooi moeilijk woord vallen hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:44 schreef demins het volgende:
[..]
Mij niet lastig vallen met die moeilijke woorden!![]()
hth.quote:U hebt gezocht op behoorlijk:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
be·hoor·lijk (bn.)
1 fatsoenlijk, moreel verantwoord <=> onbehoorlijk
2 redelijk, goed genoeg
3 flink, in hoge mate
zolang het on-topic is ja.. SC graag in het juiste topicquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We zitten hier niet in de SC ofzo, mag best af en toe wel eens een mooi moeilijk woord vallen hoor![]()
Mag ik informeren waar dit topic dan precies over gaat? Dan kan ik mijn grenzen een beetje bepalen. Om ze daarna natuurlijk met frisse moed te verleggen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
zolang het on-topic is ja.. SC graag in het juiste topic
nouja.. de vraag uit de OP is toch helder?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:11 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik informeren waar dit topic dan precies over gaat? Dan kan ik mijn grenzen een beetje bepalen. Om ze daarna natuurlijk met frisse moed te verleggen!![]()
Zeker! Net zo helder als het water in een aquarium waar je net een lading grind in hebt gegooid.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
nouja.. de vraag uit de OP is toch helder?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker! Net zo helder als het water in een aquarium waar je net een lading grind in hebt gegooid.
Vind je dat nou echt? Bovendien gaat het niet om de heldere dan wel troebele vraag, maar om een kristalhelder antwoord! In onverbloemde termen. Zo klaar als een klontje. Voor geen meerduidige uitleg vatbaar. Ja?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
nouja.. de vraag uit de OP is toch helder?
Ach...quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:26 schreef tong80 het volgende:
Is het de moeite waard om heel dit topic terug te lezen ?
Duidelijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt TS
wie bepaalt of een topic leuk is?
is er op fok sprake van klassejustitie
waarom wordt ts geplaagd door sgop-users
Het was blijkbaar wel de moeite waard om het terug te vinden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:26 schreef tong80 het volgende:
Is het de moeite waard om heel dit topic terug te lezen ?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:06 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zijn er heel veel posts weg
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:06 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zijn er heel veel posts weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |