Ben bang dat ik vanochtend juist een extra had moeten innemen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
Pilletje vergeten, LS ?
Zeg, lul de behanger, waar heb jij van gevreten ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben bang dat ik vanochtend juist een extra had moeten innemen...
Maar moderatie is selectief....
@APK zei ooit in een bericht, dat hij zich hield aan de FAQ...
hahahahahaha, SLIJMBAL, eerste klas... MANIPULATIE....
Maar ze slikken het wel van hem...
Daarom vind ik hem ook zo'n ongelovelijke t*ring klootzak...
De rest van Sgop zijn zielige mensjes.....
Misscien mensen die niet kunnen lezen en maar meteen beginnen te schelden???quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:59 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zeg, lul de behanger, waar heb jij van gevreten ?
Zal ik daar al internet-user sinds 1993 maar niet op antwoorden?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
Simpele, wat heb je tegen Sgop-users? Ik zie persoonlijk geen verschil tussen de users en ik hang hier al sinds 1999 rond.
Wie zijn die Sgop-users dan volgens jou?
Ja, en er zelf over beginnen is natuurlijk niet off-topic ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal ik daar al internet-user sinds 1993 maar niet op antwoorden?
Want dan krijg je van die off-topic-discussies....
Hey je hebt ge-edit...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, en er zelf over beginnen is natuurlijk niet off-topic ?
edit: zeg, LS, hoe is het eik met je nieuwe baantje, was dat een blijvertje, of hebben ze je dr nu al uitgehoerd ?
Dat baantje was een "opstappertje"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, en er zelf over beginnen is natuurlijk niet off-topic ?
edit: zeg, LS, hoe is het eik met je nieuwe baantje, was dat een blijvertje, of hebben ze je dr nu al uitgehoerd ?
Waarom geloof ik die 'harde' berichten van jou tegen Gert en APK nou nooit?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een zielig mannetje.......en daar wil ik het verder bij laten.
![]()
Intuitiequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom geloof ik die 'harde' berichten van jou tegen Gert en APK nou nooit?
Ik zeg 100 extra.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben bang dat ik vanochtend juist een extra had moeten innemen...
Dat is een extern forum. zie hierquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat betekent Sgop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |