quote:Op woensdag 20 september 2006 17:27 schreef pfaf het volgende:
Blammaaaaaage!
Jan Smit moet z'n bek houden overigens.
Dat overdreven gedoe in Tubantia gisteren. Hij schreeude moord en brand na de nederlaag, en dit weekend staat hij weer vooraan te springen na de overwinning. Zo'n zeperd als eergisteren kan gebeuren, moet je van leren en niet te lang bij stilstaanquote:
true. maar om JS af te vallen vink ook zo iets.. hij is een top voorzitter, en natuurlijk staat hij weer te springen als ze winnen, jij toch ook?quote:Op donderdag 21 september 2006 09:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat overdreven gedoe in Tubantia gisteren. Hij schreeuWde moord en brand na de nederlaag, en dit weekend staat hij weer vooraan te springen na de overwinning. Zo'n zeperd als eergisteren kan gebeuren, moet je van leren en niet te lang bij stilstaan
Afvallen doe ik ook niet. En ik weet dat hij zo prominent aanwezig is, maar ik vond het te ver gaan wat hij gisteren in de Tubantia zei. Daarom moest hi even z'n mond dicht houden.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:29 schreef Breemz het volgende:
[..]
true. maar om JS af te vallen vink ook zo iets.. hij is een top voorzitter, en natuurlijk staat hij weer te springen als ze winnen, jij toch ook?
Jij komt ook als de spreekwoordelijke mosterd na de maaltijdquote:Op donderdag 21 september 2006 13:09 schreef Sjakie01 het volgende:
Hoe is het met de cupfighters? Meneer de voorzitter was niet al te vrolijk he?![]()
Ja toen was ik er ookquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:47 schreef DeVinger het volgende:
Rotzak![]()
18.000 vast min![]()
zelfs in de nacompetitie toen
Dan hangen ze zo'n doek over die onderste plaatsen toch?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:34 schreef DeVinger het volgende:
Volgens mij kan er max 1000 in, en afhankelijk van de wedstrijd wordt het wel eens verkleind (veiligheid).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |