Iedere werkgever die mensen uit het buitenland haalt zou moeten weten hoe de procedure gaat om niet-Nederlanders op de werkvloer te mogen hebben. Dus ook meneer Smit maar zeker zijn zaakwaarnemer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:59 schreef Eilanden het volgende:
Wereldreis voor slechts één stempel PDF Afdrukken E-mail
Everton ramos da Silva, de Brazilaanse aanwinst van Heracles, zal een behoorlijke reis moeten afleggen om welgeteld één stempel bij de Nederlandse ambassade te halen, waardoor hij speelgerechtigd kan worden.
Everton stapt vanavond op het vliegtuig naar São Paulo. Van daaruit vliegt hij naar de hoofdstad Brasília. Daar moet hij naar de Nederlandse ambassade gaan voor maar liefst één stempel op een formulier. Voorzitter Smit noemt dit "te gek voor woorden en typisch Nederland".
Heracles hoopt dat hij zaterdagmiddag weer terug in Nederland is en aanstaande zondag in actie kan komen tegen Feyenoord.
Dat werkt ook niet bij zo'n jongenquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:48 schreef Incolumis het volgende:
was laatst bij een training, en het was wel duidelijk dat Brood het totaal niet in hem ziet, zat em constant af te katten
goh je bent er best wel laat meequote:Op dinsdag 5 september 2006 10:04 schreef Stpan het volgende:
[..]
Iedere werkgever die mensen uit het buitenland haalt zou moeten weten hoe de procedure gaat om niet-Nederlanders op de werkvloer te mogen hebben. Dus ook meneer Smit maar zeker zijn zaakwaarnemer.
Een beetje meer respect voor de topscorer van vorig mag ook wel jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef Vince22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
DAAAG SOTA!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rot maar lekker op, luie trage zichzelf-in-de-weg-lopende quasi voetballer!
gelukkig zijn wij normaal he?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:15 schreef Zapper het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor de topscorer van vorig mag ook wel ja![]()
Zonder hem was er dit jaar geen eredivisie meer geweest.
Vak Q zeker he![]()
Om precies te zijn 8. Maar wat hij dit kalenderjaar heeft laten zien, is om te lachen geweest. Elke keer dat hij er in stond of er in kwam, blonk hij elke keer uit in negatieve zin. Ballen die bij hem wegsprongen, verkeerde loopacties, vallen als een ballerina, gewoon niet wat je verwacht na zijn optreden voor de winterstop. Het negatieve komt gewoon voort uit alle hoop die verloren gaat na het zien van zijn spel en gebrek aan fanatisme. En dan ga je dus kankeren op zo'n spits.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:43 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik snap niet waar die grote omslag in eens vandaan is gekomen, vorig jaar de grote held, kon bijna niets fout doen.... dit jaar de grootste loser uit de selectie.... Sota heeft ons vorig jaar toch een behoorlijke dienst bewezen door er een stuk of 7 in te leggen! Jammer dat iedereen dat schijnbaar vergeten is....
Zoals ik al eerder vroeg: Vak Q, he?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:48 schreef Vince22 het volgende:
Op hafc ... "vluchtig afscheid van een grote held"![]()
welke rij en stoel?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:36 schreef Vince22 het volgende:
Nope gewoon P hoor, en zit niet bij de BTE of iets dergelijks, gewoon een lid van supportersvereniging met een kijk op de voetbalkwaliteiten (of gebrek aan) van Sota. Qua karakter was/is het een leuke amaibele, bescheiden gozer, maar qua snelheid, karakter en inzet komt ie gewoon tekort, helemaal na de winterstop. Je mag hier mee oneens zijn maar dit is mijn mening.
Ik zou hem dan ook geen held noemen maar iemand die gewoon heeft bijgedragen aan het lijfsbehoud van vorig jaar... Net zo held als elk ander van de selectie dus... maar om hem nou een grote held te noemen vind ik behoorlijk overdrijven..
En ook al stond ik in vak Q, is dat niet een beetje een vooroordeeltje van je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |