abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41506480
Nou die Sota is waarschijnlijk zo goed als vertrokken... Hij viel mij echt tegen de laatste tijd en denk dat ie maar snel moet afnokken, dan scheelt dat weer een mooie smak geld qua salaris. Is ie toch niet waard
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  dinsdag 5 september 2006 @ 08:41:57 #77
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_41506746
Speelt nu zelfs belabberd in het tweede en traint ook niet meer met het eerste elftal mee. Everton schijnen ze te willen kopen daarentegen. Zou een prima investering zijn zoals ik hem nu heb zien spelen(trainen).
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_41506839
was laatst bij een training, en het was wel duidelijk dat Brood het totaal niet in hem ziet, zat em constant af te katten
  dinsdag 5 september 2006 @ 10:04:26 #79
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_41508272
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:59 schreef Eilanden het volgende:
Wereldreis voor slechts één stempel PDF Afdrukken E-mail
Everton ramos da Silva, de Brazilaanse aanwinst van Heracles, zal een behoorlijke reis moeten afleggen om welgeteld één stempel bij de Nederlandse ambassade te halen, waardoor hij speelgerechtigd kan worden.

Everton stapt vanavond op het vliegtuig naar São Paulo. Van daaruit vliegt hij naar de hoofdstad Brasília. Daar moet hij naar de Nederlandse ambassade gaan voor maar liefst één stempel op een formulier. Voorzitter Smit noemt dit "te gek voor woorden en typisch Nederland".

Heracles hoopt dat hij zaterdagmiddag weer terug in Nederland is en aanstaande zondag in actie kan komen tegen Feyenoord.
Iedere werkgever die mensen uit het buitenland haalt zou moeten weten hoe de procedure gaat om niet-Nederlanders op de werkvloer te mogen hebben. Dus ook meneer Smit maar zeker zijn zaakwaarnemer.
pi_41508360
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 08:48 schreef Incolumis het volgende:
was laatst bij een training, en het was wel duidelijk dat Brood het totaal niet in hem ziet, zat em constant af te katten
Dat werkt ook niet bij zo'n jongen
pi_41510518
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:04 schreef Stpan het volgende:

[..]

Iedere werkgever die mensen uit het buitenland haalt zou moeten weten hoe de procedure gaat om niet-Nederlanders op de werkvloer te mogen hebben. Dus ook meneer Smit maar zeker zijn zaakwaarnemer.
goh je bent er best wel laat mee
pi_41516896
HERACLES.NL -

Heracles Almelo en Sota Hirayama zijn in onderling overleg overeengekomen het lopende contract per direct te beëindigen.

Sota Hirayama heeft aangegeven terug te willen keren naar Japan om aldaar zijn studie verder te vervolgen.

Om privacy redenen zullen geen nadere details omtrent de voorwaarden van de beëindiging van het contract worden verstrekt.
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:36:26 #83
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41517276
Goede zaak. Prutser, wel bedankt voor bewezen diensten, maar met de techniek van een F7 speler van La Pramiere kom je er niet.
pi_41518845
DAAAG SOTA!

rot maar lekker op, luie trage zichzelf-in-de-weg-lopende quasi voetballer!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 september 2006 @ 16:21:44 #85
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_41518911
hij was wel grappig
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_41518946
homo's schrijf je eens in bij de voetbaltoto
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:15:03 #87
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_41520537
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef Vince22 het volgende:
DAAAG SOTA!

rot maar lekker op, luie trage zichzelf-in-de-weg-lopende quasi voetballer!
Een beetje meer respect voor de topscorer van vorig mag ook wel ja
Zonder hem was er dit jaar geen eredivisie meer geweest.

Vak Q zeker he
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_41520583
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:15 schreef Zapper het volgende:

[..]

Een beetje meer respect voor de topscorer van vorig mag ook wel ja
Zonder hem was er dit jaar geen eredivisie meer geweest.

Vak Q zeker he
gelukkig zijn wij normaal he?
pi_41521261
Sota

Jammer dat hij weg is, hij was wel een speler waar ik op lette als ik Heracles zag. Cultheld pur sang.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41523469
we hebben een nieuwe cultheld nu
Everton
  woensdag 6 september 2006 @ 10:43:38 #91
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_41543002
Ik snap niet waar die grote omslag in eens vandaan is gekomen, vorig jaar de grote held, kon bijna niets fout doen.... dit jaar de grootste loser uit de selectie.... Sota heeft ons vorig jaar toch een behoorlijke dienst bewezen door er een stuk of 7 in te leggen! Jammer dat iedereen dat schijnbaar vergeten is....
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_41543554
Zonder Gert-Jan en Sota leveren jullie wel lengte in voorin
pi_41545926
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:43 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik snap niet waar die grote omslag in eens vandaan is gekomen, vorig jaar de grote held, kon bijna niets fout doen.... dit jaar de grootste loser uit de selectie.... Sota heeft ons vorig jaar toch een behoorlijke dienst bewezen door er een stuk of 7 in te leggen! Jammer dat iedereen dat schijnbaar vergeten is....
Om precies te zijn 8. Maar wat hij dit kalenderjaar heeft laten zien, is om te lachen geweest. Elke keer dat hij er in stond of er in kwam, blonk hij elke keer uit in negatieve zin. Ballen die bij hem wegsprongen, verkeerde loopacties, vallen als een ballerina, gewoon niet wat je verwacht na zijn optreden voor de winterstop. Het negatieve komt gewoon voort uit alle hoop die verloren gaat na het zien van zijn spel en gebrek aan fanatisme. En dan ga je dus kankeren op zo'n spits.
Volgens mij was hij er al lang achter dat hij terugwilde.

Dus nogmaals:
pi_41546849
Hebben de fans hier de boekjes van Tom Egberts over de "Zwarte Meteoor" wel eens gelezen?
Jullie enige echte topvoetballer Steve Mokone
pi_41619081
Op hafc ... "vluchtig afscheid van een grote held"
  vrijdag 8 september 2006 @ 15:57:29 #96
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_41619385
topic tijdje gemist, mooi om hem weer gevonden te hebben!
Twente thuis in 1 woord GEWELDIG!
Feyenoord uit, bij vlagen zeer goede pot (zat zelf op thuistribune kan je zeggen ik keek geen fijne wedstrijd haha) en met te weining naar huis gegaan, penalty had gegeven moeten worden!

jammer en zwaar kinderachtig de reacties hier op sota, precies wat apoc zegt. vorig jaar de held en nu de verschoppeling, erg jammer.. En tja in 2 wedstrijden waarin je 2x een paar minuten speelt kun je weinig, vooral met heimwee in je donder! zal de jongen missen.. helaas helaas!

Groningen uit wordt één punt wedstrijd gok ik, gezien de wijzigingen in de selectie bij grunn en de sterkte bij ons + de motivatie aan onze zijde.

Net een shirtje op de kop getikt van Mark Looms haha heeft hij vorig seizoen in gespeeld, mooi shirt wel met het ere divisie logo enzo erop! best blij mij
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:29:01 #97
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_41622543
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:48 schreef Vince22 het volgende:
Op hafc ... "vluchtig afscheid van een grote held"
Zoals ik al eerder vroeg: Vak Q, he?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_41622760
Nope gewoon P hoor, en zit niet bij de BTE of iets dergelijks en ben ook niet iemand die met een vlag voor de tribune langsrent, maar gewoon een jarenlanglid van supportersvereniging met een kijk op de voetbalkwaliteiten (of gebrek aan) van Sota. Qua karakter was/is het een leuke amaibele, bescheiden gozer, maar qua snelheid, karakter en inzet komt ie gewoon tekort, helemaal na de winterstop. Je mag hier mee oneens zijn maar dit is mijn mening.
Ik zou hem dan ook geen held noemen maar iemand die gewoon heeft bijgedragen aan het lijfsbehoud van vorig jaar... Net zo held als elk ander van de selectie dus... maar om hem nou een grote held te noemen vind ik behoorlijk overdrijven..
En ook al stond ik in vak Q, is dat niet een beetje een vooroordeeltje van je?
pi_41622820
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:36 schreef Vince22 het volgende:
Nope gewoon P hoor, en zit niet bij de BTE of iets dergelijks, gewoon een lid van supportersvereniging met een kijk op de voetbalkwaliteiten (of gebrek aan) van Sota. Qua karakter was/is het een leuke amaibele, bescheiden gozer, maar qua snelheid, karakter en inzet komt ie gewoon tekort, helemaal na de winterstop. Je mag hier mee oneens zijn maar dit is mijn mening.
Ik zou hem dan ook geen held noemen maar iemand die gewoon heeft bijgedragen aan het lijfsbehoud van vorig jaar... Net zo held als elk ander van de selectie dus... maar om hem nou een grote held te noemen vind ik behoorlijk overdrijven..
En ook al stond ik in vak Q, is dat niet een beetje een vooroordeeltje van je?
welke rij en stoel?
pi_41622905
Stoel? Wij staan altijd met een groepje van de voetbal bovenaan het eerste gangpad Jij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')